לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של ג'ונה[:


אחלה בלוג כנסו ותהנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

פוסטמונות שוב[:


אוקי מצטער שלא יוצא לי לעדכן הרבה פשוט אין לי כוחS: בכל מקרה החופש עובר בסבבה והוא מזה כיף אבל באסה שהוא עוד מעט נגמר חח(למרות שיש שמועות לכך שתהיה שביתה אז אני די אופטימי) וזהו לפני כמה ימים הייתי בימית 2000 ואח"כ הלכתי למפגש חוג שלי (של הקורס מדצים) והיה ממש ממש כיף אז ישלי כמה תמונות משם:

 

אני עם המשקפים של אהובה חחח

 

נעמוש ואני

 

מימין לשמאל: הגר,נעם, לי ואני חחח

 

טוב אולי אני יעלה עוד אח"כ כי אין לי כוח חח בבי3>>

נכתב על ידי , 21/8/2007 15:06  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 32

MSN: 

תמונה




14,742
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ונה המשוגע[: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ונה המשוגע[: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)