לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי הגשם


על החיים, על האהבה, על המוות ועל הדברים שביניהם

כינוי: 

בן: 37

Skype:  darkrainson 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2012

קצת על האהבה


 כמה נפלא זה להרגיש נערץ. ישבתי היום עם החיילת שלי לשעבר, והיא איכשהו תמיד ראתה בי רק טוב, ובכלל העריכה אותי יותר ממה שצריך. אני אפילו חושב שהיא מאוהבת בי, אבל מקווה שזה סתם אשליה שמעלה האגו הגברי שלי. כי, הרגעי החום בחודשיים האחרונים נובעים ממנה, היא נפלאה, היא מקסימה, אני אפילו אקנא בבחור שהיא תהיי איתו.

אני בעצמי רציתי לאהוב אותה, אבל אהבה שלי שונה משלה, היא מחפשת רוגע, משפחה, בית, ובשבילי אהבה זה להבה שבולעת הכול, תשוקה, קצת שיגאון. החיים שלי הם כרגע מאבק, ואין שם כרגע מקום לרוגע ולמשפחה.

וכן אני כמעט אוהב, אבל מעדיף להישאר רק חבר, אני הרבה יותר שימושי בצורה הזאת, ואת מקסימה, חמודה ונפלאה, תמצאי לעצמך איזה ילד מבית טוב, קצת מפונק, עם שם משפחה אשכנזי, ילד של אמא, שיחלום איתך על המשפחה, שיאהב מוזיקה ישראלית וספרים, שיאהב אותך באהבה שלך, ואם הוא יפגע בך, מבטיח לעשות לו כואב. אז אל תדאגי הכול יהיה טוב.

נכתב על ידי , 12/7/2012 23:27  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,240
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , אהבה למוזיקה , קולנוע
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSon Of rain אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Son Of rain ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)