לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי הגשם


על החיים, על האהבה, על המוות ועל הדברים שביניהם

כינוי: 

בן: 37

Skype:  darkrainson 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2012

חוכמת הצנצנת


בהשראת יום אהבה נזכרתי באהבה הראשונה שלי, אפילו נזכרתי בתאריך המדויק שבו לראשונה הרגשתי משהו משונה, 29 דצמבר 2002. ואני תמיד אזכור את עיניה בצבע הים, הן כמו הים שינו את צבעם יחד עם השינוי התאורה.

והדבר המעניין שאין בזיכרונות אלה כבר עצב, שלא יצא מכך דבר. על אף, שבא לי לפעמים לבוא לעצמי בכיתה ו' או ז', ולהגיד "אתה רואה את הבחורה ההיא, הבלונדינית, עם העיניים המגניבות, אל תתן לה ללכת". היא ללא ספק הייתה מדהימה, ואני כנראה עדיין אוהב אותה, אבל לשמחתי בלב שלי תמיד יש מקום לעוד אהבה.

ואני חושב שזה מה שכולנו צריכים לזכור, שאנחנו בני אדם בסופו של דבר, דומים לצנצנת ללא תחתית, תמיד איפשהו שם בפנים, יש עוד מקום לאהבה נוספת, לכאב נוסף, לכישלון נוסף וניצחון נוסף, אך אנחנו צריכים להיות מודעים לכך ולפתוח הכיסוי איתו אנחנו סותמים את הצנצנת אחרי שהכנסנו לשם משהו בפעם הקודמת. אז שווה לשחרר את הרגש מדי פעם ולתת לחיים לזרום.

 

נכתב על ידי , 4/8/2012 00:25  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,240
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , אהבה למוזיקה , קולנוע
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSon Of rain אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Son Of rain ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)