לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי הגשם


על החיים, על האהבה, על המוות ועל הדברים שביניהם

כינוי: 

בן: 37

Skype:  darkrainson 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2012

פרוגסטייג' 2012


 היה פסטיבל נפלא, הרבה מוזיקה טובה. צפיתי בהופעה של אחת הלהקות הגדולות, כי אף פעם עוד לא יצא לי לראות קהל כל כך מתרגש מהופעה, אני לא מדבר על התרגשות של נערות שמייצרות צעקות איומות רק ממראה של איזה אליל פופ, אלא התרגשות מיופי מוזיקאלי, שגרמה לאנשים להתלהב אפילו בשעה 3 בלילה, אחרי יום שלם של הופעות, וזה אומר רק דבר אחד הם היו גדולים, ומוזיקה שלהם, כמו גם ההופעה הזאת תשאר בזכרונות לאורך השנים.



 אבל קצת התאכזבתי מהלהקות הישארליות, שעדיין סובלות מחוסר מקצועיות, וחוסר יכולת להתפתח, למרות שפה ושם יש יוצא מן הכלל. אולי בהמשך אני אזכר בנעורי, ואכתוב איזה סקירה מקיפה על הפסטיבל ועל להקות שהשתתפו שם.

 

ובינתיים אתן לגוף להתרפאות אחרי יומיים מטורפים,  שהתאפיינו במחסור בשינה, וכאבי שרירים.

 

 


 

קטע קטן מהופעה, איכות לא משהו  (מצלמה שלי בפלאפון לא מגיבה טוב לכול תזוזה קטנה בלילה), אבל נשמע לא רע.

 

נכתב על ידי , 6/10/2012 21:27  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,240
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , אהבה למוזיקה , קולנוע
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSon Of rain אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Son Of rain ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)