לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי הגשם


על החיים, על האהבה, על המוות ועל הדברים שביניהם

כינוי: 

בן: 37

Skype:  darkrainson 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2012

2013


שתהיי שנה נפלאה לכול הקורא, וגם אם לטענתכם 2012 כבר הייתה מספיק נפלאה, אז ש-2013 תהיי אפילו אם בקצת, עדיין יותר טובה (כי תמיד יש מקום לשיפור).

האמת בשבילי זה חג אהוב של הילדות, כי דווקא בחג הזה תמיד הופיע הרגשה של קסם, רחובות זוהרים וצבעונים, אפילו בחושך, מתנות, ריח הנפלא של עץ אשוח אמיתי וקישותים ששמתי עליו עם המשפחה הקטנה שלי, שחלקם היו עבודת יד אמיתית, ותמיד תהיתי איזה סיפור יש מאחוריו? כמה שנים הוא קיים?

לישראל הקסם הזה עדיין לא הגיע לרחובות, אבל כבר יש הרגשה של ניצחון על אלה שעדיין מנסים לשקר או שסתם חיים בסרט, וחושבים שהיום חוגגים יום הולדת לסילבסטר או ישו. ובכלל יום הולדת של ישו היה לפני שבוע, פספסתם חברה, חכו לשנה הבאה! זה די נחמד לראות מלא אנשים ברחובות עושים קניות של מתנות, זה אומר שיהיו היום הרבה אנשים שמחים.

ובשבילי זאת הייתה שנה לא פשוטה, שנה של שינויים, מאבקים, אבידות, כישלונות, כאב, אכזבה, אפישהו אפשר להגיד שנה נוראית, אבל אני לא אוהב להתלונן, אני מעדיף ללמוד ולהחזק, וזה מה שאני אקח לשנה הבאה, חוזק שקיבלתי מהדברים שעברו עליי.

אז אם גם לכם הייתה שנה לא משהו (מקווה שלא), קחו ממנה רק את הדברים הטובים, ותמיד יש כאלה, אפילו אם מקורם במשהו רע. 

אז הצלחה, שמחה ואושר בשנה הקרובה. חיוך

נכתב על ידי , 31/12/2012 18:31  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה אזרחית טובה ישראבלוג
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,240
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , אהבה למוזיקה , קולנוע
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSon Of rain אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Son Of rain ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)