לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי הגשם


על החיים, על האהבה, על המוות ועל הדברים שביניהם

כינוי: 

בן: 37

Skype:  darkrainson 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2013

רגש


באף שפה לא קיימות מילים כדי לתאר מה שקרה היום, כי לא ניתן
לתאר מגע, רגש, ולא ניתן לתאר רגע בו גופך מתמלא תשוקה ואתה רואה רק את הפניה, את
החיוך, ומרגיש את הטעם של שפתיה, וכול שאר חלקי העולם נעלמים בערפל.


אני בטח נשמע כמו נער בן שש-עשרה, כן לא כזה התרחקתי מאותו
גיל, אבל לא אכפת לי.


את היום הזה העברתי עם מישהי מדהימה, מישהי נורא יפה, מישהי מלאת
רגש, ואני אוהב את הרגש שלה, את השמחה, את העצב, את הכעס, את הילדותיות, את התשוקה.


וכאשר הפגישה שלנו הסתיימה, מצאתי את עצמי כבר בעיר אחרת,
עיר שלא הכרתי, לא יודע אם זה בעקבות פעימות הלב, או שתל-אביב באמת השתנתה, נהייתה
חמימה יותר והריחות של המכוניות והבניינים הוחלפו בריח מתקתק של אהבה, אבל נראה לי
שזה ריח שלך, שעכשיו איתי, בתוכי, לצד תחושת מגע אינסופי.


את גרמת לי להיות מאושר, תודה.


ויום זה תמיד יישאר בזיכרוני, אני לא אזכור את המקום, אני
לא אזכור בדיוק מה שתינו, אבל אני אזכור מגע וחיוך שלך, רגש, אני אזכור אותך,
בפרטי פרטים, עד שהזיכרון שלי יבגוד בי, ואולי אפילו מעבר לכך, אני מקווה שמעבר.


 




 


ומשהו קיטשי, כי כנראה שכעת אני לא מסוגל לחשוב אחרת.


 


נכתב על ידי , 30/1/2013 21:11  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,240
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , אהבה למוזיקה , קולנוע
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSon Of rain אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Son Of rain ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)