לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי הגשם


על החיים, על האהבה, על המוות ועל הדברים שביניהם

כינוי: 

בן: 37

Skype:  darkrainson 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

3/2013


אני אוהב ימים כמו אתמול, יום בו אתה נודד מעיר לעיר, ובכול עיר את עובר חוויות שונות, פוגש אנשים אחרים, ובסוף חוזר עייף הביתה, אחרי שחצית חצי מהארץ הקטנה שלנו.

בבוקר עוד הייתי בירושלים, אכלתי אורחת בוקר מרובת סוכר, עם חבר ואשתו. ובצהריים כבר הייתי איתה, נהנה מחום ורכות גופה. ובשעות הערב המאוחרות

הייתי בדרכי הביתה, למנוחה הדי רצויה.

רק מצער ששוב עלה הנושא שאני לא מתאים לה, שהיא הייתה מעדיפה אותי בתור מישהו אחר, ולרגע אני מתחיל לפחד נורא, בא לי לעטוף אותה בזרועותי ולא לשחרר אף פעם, אבל חבל לחשוב על העתיד בצורה פסימית, ולתת לפחדים ולעצב לשלוט עליך, אם ברגע הנתון טוב לך. צריך לקחת את הרגעים אלה ולהמשיך איתם הלאה.

ובינתיים אני שמח שכאב הקטן שאני עדיין מרגיש מנשיכות שלה, מעלה בי זכרונות מתוקים.

 


 

נכתב על ידי , 29/3/2013 23:33  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,240
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , אהבה למוזיקה , קולנוע
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSon Of rain אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Son Of rain ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)