לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי הגשם


על החיים, על האהבה, על המוות ועל הדברים שביניהם

כינוי: 

בן: 37

Skype:  darkrainson 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2014

בלוג כאמצעי לשינוי החיים


  אחרי שקראתי את זה , הרגשתי עצב, מקום בו הייתה לי יכול לחשוף את עצמי להראות את רגשותי - עומד בפני סגירה, ובעולם האמיתי אסור לי להיות חלש.

  אני לא עורך דין, אני לא יודע אם ניתן לרכוש את ישראבלוג, אם זאת אני יודע שלאינטרנט יש כוח אמיתי, זה כלי שיכול להפיל ממשלות מבוססות דיקטטורה. אז אם לא נשתוק, אם נפעל ונחפש דברים יצירתיות, נגדיל מודעות, יכול להיות שאפילו נצליח לעשות משהו מעבר להציל את הישראבלוג.

אני אישית רואה את ישראבלוג כמשהו מעבר סתם אוסף של טקסטים. לחלק מאנשים זה מקלט, מקום בו הוא יכול למצוא אנשים שמקבלים אותו כמו שהוא, מקום הגנה מעולם החיצוני האכזרי, לעתים יכולת לפרוק זה יותר טוב מפסיכיאטר שיציע לך כדורים, זה מקום בו בן אדם יכול למצוא תמיכה, ולמצוא  אנשים ששותפים לאותה נטייה, להבין שתאה לא לבד בעולם.

אז אני אשמח לעזרתכם הייתי רוצה להראות, שישראבלוג זה מעבר לאתר, זה כמו שציינתי למעלה מקלט.

אז אם למישהו יש סיפור, או מכיר מישהו עם סיפור, שבלוג שלו שינה את החיים, עזר בהתמודדות עם משהו, לא ללכת לאיבוד, אשמח לגלות - כלומר לשלוח לי במייל או לספר בתגובות. את הסיפורים אי אפרסם בהמשך בעמוד הפייסבוק שאקים בשביל זה בצורה אנונימית ללא שם.

 


 

נכתב על ידי , 28/3/2014 20:04  
הקטע משוייך לנושא החם: למה כדאי להציל את ישרא-בלוג?
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,240
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , אהבה למוזיקה , קולנוע
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSon Of rain אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Son Of rain ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)