לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי הגשם


על החיים, על האהבה, על המוות ועל הדברים שביניהם

כינוי: 

בן: 37

Skype:  darkrainson 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2014

אהובתי


איך אהבה משתנה עם הזמן..

אני זוכר את י', אהבתי אותה אהבה טהורה, לתת בלי לבקש בחזרה, הייתי ילד תמים בכיתה י'. הייתי מקריב את חיי כדי להעביר איתה רק יום, ולטעום את שפתיה, לראות אותה מחייכת, וללטף את שיערה הזהבהב, לא הרשתי לחלום למעבר לכך, ורק בפנטזיות נועזות קיבלתי לשליטת את כול גופה. ולעתים עוד יוצא שאנחנו בפעם בשנה מחליפים כמה מילים ושיחות עדיין כיפיות, עם אף אחת לא נהניתי לדבר כמו שדיברתי איתה, זה היה כמו להיסחף עם זרם הנהר, מילים זרמו, והשיחה נגמרה אך היה לי הרבה מה לספר.

יעברו הרבה שנים עד שאני אפסיק לחפש מישהי כמוה, ועוד כמה שנים של ניסיונות לא מוצלחים להתחיל קשר רציני. הגיע היא, לא ציפיתי שזה יהיה ככה, גבולות מיניות נמתחו, אהבה הפכה למשהו אחר, אהבה אחרת, מלאת תשוקה. חבל שמחוץ למיטה התאמנו פחות כמעט ולא אהבת אף פרט בי, הפעמים היחידות שהרגשתי אהבה זה כאשר שיערך היה בידי, יד שנייה המותניים, ומילות  גסות נשמעו מפי וגניחות מפיך. לא אשקר אני מאוד נהנתי ברגעים אלה, אך לא פחות רציתי פשוט לעשות אותך מאושרת, אך זה פשוט לא עבד. אנחנו עדיין מדברים, ובכול שיחה שנייה אני מדמיין אותך במיטתי, ערומה ומדהימה כחווה בגן עדן, ואני מדמיין איך אני שוב טורף את גופך המתוק. אבל יש לך חבר, ואני לא אסלח לעצמי אם אהרוס לך קשר טוב.

וכעת אני בחיפוש חווית אהבה חדשה, מעניין אם גם היא תהיי כל כך שונה מקודמות, כמו אלה שקדמו לה.

 


ולזכר גיל ה-17

 

 

נכתב על ידי , 9/8/2014 22:14  
הקטע משוייך לנושא החם: לכבוד ט&quot;ו באב: אהבה מיתולוגית
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,240
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , אהבה למוזיקה , קולנוע
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSon Of rain אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Son Of rain ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)