לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי הגשם


על החיים, על האהבה, על המוות ועל הדברים שביניהם

כינוי: 

בן: 37

Skype:  darkrainson 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2012

2013


שתהיי שנה נפלאה לכול הקורא, וגם אם לטענתכם 2012 כבר הייתה מספיק נפלאה, אז ש-2013 תהיי אפילו אם בקצת, עדיין יותר טובה (כי תמיד יש מקום לשיפור).

האמת בשבילי זה חג אהוב של הילדות, כי דווקא בחג הזה תמיד הופיע הרגשה של קסם, רחובות זוהרים וצבעונים, אפילו בחושך, מתנות, ריח הנפלא של עץ אשוח אמיתי וקישותים ששמתי עליו עם המשפחה הקטנה שלי, שחלקם היו עבודת יד אמיתית, ותמיד תהיתי איזה סיפור יש מאחוריו? כמה שנים הוא קיים?

לישראל הקסם הזה עדיין לא הגיע לרחובות, אבל כבר יש הרגשה של ניצחון על אלה שעדיין מנסים לשקר או שסתם חיים בסרט, וחושבים שהיום חוגגים יום הולדת לסילבסטר או ישו. ובכלל יום הולדת של ישו היה לפני שבוע, פספסתם חברה, חכו לשנה הבאה! זה די נחמד לראות מלא אנשים ברחובות עושים קניות של מתנות, זה אומר שיהיו היום הרבה אנשים שמחים.

ובשבילי זאת הייתה שנה לא פשוטה, שנה של שינויים, מאבקים, אבידות, כישלונות, כאב, אכזבה, אפישהו אפשר להגיד שנה נוראית, אבל אני לא אוהב להתלונן, אני מעדיף ללמוד ולהחזק, וזה מה שאני אקח לשנה הבאה, חוזק שקיבלתי מהדברים שעברו עליי.

אז אם גם לכם הייתה שנה לא משהו (מקווה שלא), קחו ממנה רק את הדברים הטובים, ותמיד יש כאלה, אפילו אם מקורם במשהו רע. 

אז הצלחה, שמחה ואושר בשנה הקרובה. חיוך

נכתב על ידי , 31/12/2012 18:31  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה אזרחית טובה ישראבלוג
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני מת על הדמוקרטיה שלנו, שמתעוררת פתאום, ברגעים הכי לא מתאימים. ואם מתישהו ילמדו על איך התפרקה מדינת ישראל, בטח תופיע בספרים היסטורים הסיבה הבאה "הם סתם היו בעד הרס עצמי לא מוסבר".

לקראת הבחירות הבאות אני אתחיל לאסוף חתימות לכך שיאשרו לאימסמאיל הניה וחלאד משעל גם לרוץ לכנסת יחד מפלגת "חמאס", כי זה פשוט לא פייר ולא דמוקרטי שזועבי שם ושני החברה המגניבים האלה, אפילו מהתחילה לא יכולים להתמודד. לפחות, לראות אותם יחד עם ליברמן בכנסת, כול פעם יעלה חיוך, וזועבי סתם מעצבנת. 

ואיזה מין דוגמה נותן בית משפט העליון לאזרחים? שבכלל לא נורא להיות קשור לרצח בני אדם? לאן התדרדרנו? כמעט תקופת אימפריה הרומית, רק נשאר להחזיר את עניין האורגיות ואוכל חינם, כאשר העם לא מרוצה.

 

 


 

 

נכתב על ידי , 30/12/2012 20:53  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סרטים #4


 

סרטים חדשים בקולנוע


השבוע הנוכחי, זה שבוע של קולנוע
רציני, כי בעולמי קולנוע הישראלים הופיעו שני סרטים המועמדים לפרס הקולנועי השני
בערכו בארה"ב (אחרי אוסקר) - "גלובוס הזהב".




חיי פיי (Life of Pi ) סרט מבוסס על רב מכר (מאת יאן מרטל) ,
המבויים על ידי זוכה פרס "אוסקר" אנג לי ("הר ברוקבק"). אלה כבר שתי סיבות מעולות להתעניין בסרט הזה. בנסוף לכך, הסרט כבר הספיק לזכות בכמה פסטיבלים, ולקבל ציונים טובים ממבקרים. ואם זה לא מספיק הסרט גם נראה יפה ויזואלית על פי הטריילרים.

ועלילה של הסרט עוסקת בילד שניצל מהאוניה שטבעה, יחד איתו ניצל נמר מפחיד ואכזרי למראה,ויחד עליהם לשרוד בים פתוח.   




"הבלתי אפשרי" (The Impossible ) - הסרט הזה בינתיים זכה בפחות פרסים מהסרט שהוזכר למעלה, ושם של במאי לא יגיד הרבה, פרט למתעניינים באמת בקולנוע, שאולי יזכרו שמדובר בבמאי שפעם היה נחשב לכישרון גדול בקולנוע הספרדי, אך נעלם ב-5 שנים האחרונות.


ועכשיו יצא סרט הוליוודי הראשון שלו, המבוסס על סיפור אמיתי המספר על משפחה ששרדה צונאמי שתקף את תאילנד ב-2004. כמובן סרט קיבל הרבה ביקורות על קיטשיות, וטענות על כך שאצל קלינט איסטווד היה יותר טוב, אבל בכל מקרה כנראה שעדיין מדובר בסרט ששווה צפיה.  


 


דעות על הסרטים שראיתי השבוע




ההוביט: מסע בלתי צפוי  The Hobbit: An
Unexpected Journey) 2012)
 
 – היו לי לא מעט חששות כאשר הלכתי לסרט הזה, ספר קצר, לא יותר מדי מורכב (בהשוואה לסדרת "שר הטבעות"), שחולק ל-3 סרטים, בטח זה לא יגיע לרמה של סרטי "שר הטבעות".

אבל פיטר ג'קסון עמד במבחן נוסף, והוציא עוד סרט מעולה, שכבר מדקות הראשונות מכניס אותך לעולם הקסום של הארץ התיכונה, שעכשיו גם נראית בהרבה יותר טוב מאשר לפני עשור, יותר צבעונית, יותר אמיתית.

והסרט גם לא נתקע, ולא בא לך להעביר כמה דקות קדימה בהילוך מהיר, כל הזמן משהו מתרחש, אם זה משהו מצחיק, משהו דינאמי וכולל עוד איזה קרב מצולם היטב, או שסתם משהו מלא ביופי וקסם.

החיסרון היחיד זה החבורה שמופיעה בסרט הזה מפסידה לחבורה שיצאה להרפתקה ב"שר הטבעות", שם היו לוחמים מעולים אראגורן, לגולאס, גימלי, בארומיר, ופה חבורה של גמדים שאת שמם לא תזכרו גם אחרי שעתיים, אבל לפחות הם משעשעים ושרים טוב.


בכול מקרה מדובר באחד מסרטי הרפתקה בעולם הפנטזיה שיצאו אי פעם, בקוצר רוח מחכה להמשך. מומלץ.  9/10




עלייתו של האביר האפל - The Dark Knight
Rises)
 2012)  לסרט הזה ציפיתי מאז שהופיעו הכתוביות בסוף של "האביר האפל". ומאז עבר הרבה, קריסטופר נולן הפך להיות אחד הבמאים הגדולים שהתעסקו בקולנוע, וכול מי שרצה לעשות סרט קומיקס נזכר דווקא בו ולא בטים ברטון או סאם ריימי.


ולכן ידעתי שזה יהיה משהו גדול עוד לפני שצפיתי סוף-סוף בסרט האחרון בטרילוגיית הבאטמן, אחרי כל כך הרבה תכנונים ותקוות. כן, הוא יכול היה להיות יותר טוב, עם התחלה יותר מהירה, עם קצת יותר באטמן וקצת פחות ברוס ויין, אבל כול התלונות נובעות מכך שבמהלך צפיה אתה מגיע למסקנה
שאתה לא רוצה שזה יגמר, אתה לא רוצה שזה יהיה סרט "באטמן" אחרון מאת קריסטופר נולאן, אתה רוצה להנות עוד קצת מאחד הגיבורי הקומיקס הכי כריזמאטי שעד כה יצרו, אתה רוצה עוד קצת מהעוצמה, ומאקשן, ודרמטיות.

ועל שהסוף קצת צפוי, אתה עדיין קצת מתרגש, הרי צפית באחד הסרטי הקומיקס הגדולים, משהו שיהיה קשה לשחזר, ואני מת לראות
את המטורף שבעוד איזה 10 שנה ינסה ליצור באטמן חדש. מומלץ 9/10


 



חטופה 2 - taken 2) 2012)  ובסרט הזה דווקא לא כזה רציתי לצפות, לא רק בגלל שזה טיפשי, לדעתי, לעשות סרטי המשך לסרטי פעולה
מעולים, בהם סוף ברור. אלא גם בגלל שלביים המשך נתנו לאוליבר מגטון ("קולומביאנה", "השמלח 3").

כן זה ללא ספק מוזר, איך הוא קיבל לידיו עוד גיבור פעולה מעולה, על מנת להתעולל בו? אני אישית עדיין לא סלחתי לו, על מה שהו עשה עם "המשלח", אבל זה לא כזה משנה איזה במאי אתה, אם אתה חבר של לוק בסון, אתה עדיין תביים סרטים שתחת הפקתו.

אבל בגלל ליאם ניסון החלטתי לקחת את הסיכון, קיוויתי שלפחות הוא לא ישכח את הכריזמה שלו, שמלווה אותו בסרטיו האחרונים. עם זאת, גם כאן משהו השתבש, במקום גיבור קשוח, חכם שמסוגל להכול, קיבלנו גיבור שעייף מהחיים, מתנהג בצורה לא הגיונית, וגם נתפס על ידי חובבנים יחד עם אישתן. וכל זאת, לצד אקשן יחסית חלש ולא דינאמי, ווידאו אפקטים לא הכרחיים.

רק בגלל שלראות ליאם ניסון הורגבחורים רעים זה עדיין כיף, הסרט מקבל ציון סביר, ואפשרות לצפייה חד פעמית. 5.5/10.





האיש עם אגרופי ברזל - The Man with the
Iron Fists ) 
2012) - הסרט הזה הבטיח הרבה, תסריט של אלי רוט ("הוסטל") - על אף שעלילה לא באמת קיימת בסרטים המבוססים על הסרטיםסינים, זה אותם דברים, או נקמה על מאסטר, או מלחמת שבטים (במקרה שלנו, האפשרות השנייה),  מפיק קוונטין טרנטינו (נו זה שעשה כל מיני
סרטים אלימים), בין השחקנים ראסל קרואו ("גלדיאטור"), הרבה קרבותודמויות מגניבות.

אפילו שזה סרט ראשון של ראפר RZA שעד כה בעיקר שיחק והשתתף בפסקול לסרטים, לא כזה הטריד. אבל בסוףזה יצא כמו תמיד "בינוני". הבעיה העיקרית היא עריכה, כי RZA צילם סרט באורך ארבע השעות, אבל המפיקים החליטו שזה יותר מדי,וחתכו שעתיים וחצי, וכמובן בתוצאה סופית קיבלנו הרגשה שכל מה שקורה על מסך קורהבהילוך מהיר, גיבורים מתים לפני שמספיקים ממש להשתתף בעלילה, קרבות הופכים להיותבלאגן אחד גדול. אם לא כמה דמויות מגניבות, ולצד נשקים מיוחדים, ולצד ראסלקראו,זה יכול היה אחד הסרטים הגרועים, וכך אפשר אפילו פעם אחד לצפות (לחובבי הסגנון),
במיוחד אם תצא גרסת הבמאי.    5.5/10





סיפור מלכותי -  A Royal Affair) 2012) - סרט היסטורי איכותי בימינו זה נדיר, וכמה נפלא שבמדובר בסרט כזה. הסיפור סובב מלכה צעירה, שמתחתנת עם מלך משוגע, ובהמשך, מתאהבת בחשאי ברופא של המלך, ויחד הם מתחילים מהפיכה שתשנה את פני המדינה.

לא יודע בקשר דיוק היסטורי, לא כזהחזק בהיסטוריה הדנית, אבל סרט ללא ספק מעביר בצורה מעולה את האווירה של אותם שנים,
וגם מראה עד כמה זה היה לא פשוט להיות נסיכה, ולצד זאת גם את כל מאבקי הכוחות בחצרהמלוכה. 8/10





טד - Ted) 2012) - זאת יכלה להיות רק עוד קומדיה אמריקאית אם לא סת' פרליין, האחראי על כתיבה ודיבוב של "איש משפחה", יש לו יכולת מיוחדת להיות נדוש  אך גם לא לצאת מהגבולות, ולא להפוךאת הכול ליצירת תפלות.

העלילה של הסרט סובלת מחוסר מקוריות, אתהכול כבר ראינו, אבל הסרט עצמו עדיין מצליח להעלות חיוך, כמובן אם אין לכם בעיה עם
הבדיחות המלוכלכות, אחרת הוא פשוט לא שווה צפייה. כבונוס גם השתתפות של זמרת נפלאה נורה ג'ונס וכוכב עבר (של סדרה "פלאש גורדון") סאם ג'ונס, שהופכים אתהסרט ליותר מיוחד. 7.5/10

נכתב על ידי , 27/12/2012 19:21  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

8,240
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , אהבה למוזיקה , קולנוע
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSon Of rain אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Son Of rain ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)