לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי הגשם


על החיים, על האהבה, על המוות ועל הדברים שביניהם

כינוי: 

בן: 37

Skype:  darkrainson 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 




הוסף מסר

2/2014


   אני נוגע בקצות האצבעות שלך, אני אוהב את רכות הער שלך. את מחייכת, מתביישת ומקסימה. אני זוכר שעוד בפגישה הראשונה רציתי לראות את כול גופך ערום, ולנשק אותו כך שלא יישאר חלקיק שלא טעמו שפתיי. המגע לא שיקר לאור שלך היה טעם מתוק כאילו עשוי היה מסוכר - גבר הבא שינשק את גופך ללא ספק יהיה בר מזל.

   את אהבת הכול כאן ומיד, אני אוהב למשוך רגעים, רגעים מסוימים איתך כאשר תשוקה שרפה את גופי וקול עדין שלך מילא את חדרי, הייתי רוצה למשוך עד אינסוף.

 


 

נכתב על ידי , 25/2/2014 12:41  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נפילת דיקטטורה, ניצחונה של דמוקרטיה - הואמנם?


  יחסים שלי עם תקשורת ישראלית כבר מזמן לא טובים, חוסר מקצועיות שלהם לעתים גובלת במגוחכות, הם מעדיפים להתעסק ברכילויות ובלהעתיק כותרות מתקשורת מערבית. כעת אפשר לראות ב -YNET כותרת נפלאה על נפילה של עוד דיקטטורה בעולם, כמובן הם שכחו להראות את חגיגת הדמוקרטיה. אז שנייה, הנה פנים של דמוקרטיה האוקראינית שניצחה.


 פנים יפות קצת מוסתרות, אבל אין מה לעשות, לא יפה להראות את הפנים כאשר אתה קורא להרוג יהודים ורוסים, נו טוב לפחות אנחנו לא לבד.  ועכשיו אני תוהה מה היה כול כך רע בעוד דיקטטורה שנפלה? כן לנשיא אוקראיני שנפל היה טלה ואוסף מכוניות שהוא לא שילם עליהם מס (ככל הנראה), אבל לפחות הוא נלחם בתנועות מעודדות אלימות, ואני חושב שלצערנו הפסיד.

 


 

נכתב על ידי , 22/2/2014 21:15  
הקטע משוייך לנושא החם: המהפכה באוקראינה
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התרחקות


היום התרחקנו, לא רגיל לזה, מנסה להיזכר ברגעים, כול רגעים איתך חשובים, יש מיוחדים שאזכור לתמיד:

 

רגע 1:

חיוך שלך בחושך לפני הלילה, כאשר אור מכובה, לפני או אחרי שיחת נפש, זה לא משנה, פניך זוהרות, רגע קסם אמיתי.

 

רגע 2:

את שוכבת על הבטן, שעות קטנות של הליה, אור כוכבים חודר לחדר דרך התריס הפתוח, אני מנשק את גופך הערום, מתענג מטעמו וניחוחו. הוא מושלם, ומאז שהתחברתי אליך תמיד חשבתי כך. לעתים ביקשת למצוא פגמים, לא יכולתי, אני עיוור, אני רואה את העולם דרך רגשות פנימיים, וראיתי יופי.

 

רגע 3:

עוד חיוך, את הכנת בלינצ'ס, את מראה לי צלחת ומחייכת, הוא היה הכי טעים בעולם. לאכול איתך תמיד היה מיוחד, במיוחד כאשר את חייכת לאחר מכן.

 

רגע 4:

מקלחת אני ואת, מלטף את רגליך, מתמלא שלווה, כל כך נעים, מים מביאים חום חיצוני, מגע מביא חום פנימי.

 

רגע 5:

יד שלי על גרונך, הנשמות שלך מהירות, אני מרגיש אותן עוברות בידי, לרגע אני מפלצת מלאת תשוקה, ורגע לאחר אני פשוט מחבק אותך.

 


 

נכתב על ידי , 18/2/2014 20:40  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

8,240
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , אהבה למוזיקה , קולנוע
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSon Of rain אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Son Of rain ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)