לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי הגשם


על החיים, על האהבה, על המוות ועל הדברים שביניהם

כינוי: 

בן: 37

Skype:  darkrainson 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2012


טוב, זה באמת מבאס שאין לך זמן אפילו לרוץ בגלל הלימודים. וגם הרופא אף-אוזן-גרון הזה, שהכריז שאני צריך לעשות ניתוח אף, נו באמת הוא אפילו לא נראה עקום, ולא באמת התאגרפתי עם מישהו לאחרונה, כולם ויתרו לפני, אין משהו שבאמת יצדיק את העניין, נו טוב נחשוב על זה עוד חצי שנה.

וחיים זורמים, ימים עוברים, אני מניח שלכל זה יש משמעות.

 

ושיר מעבר הרחוק, מתקופת האהבה הראשונה, מתקופה בה הייתי בטוח שמשמעות החיים, זה לשמר אהבה אליה (והאמת לפחות חלקית הצלחתי).

נכתב על ידי , 30/8/2012 00:05  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




התקופה האחרונה קצת כבדה עלי, לא מסתדר עם הלימודים בצורה מיטבית, קולות הכאב, מחדר הסמוך בו ישנה אמא התחילו להופיע גם במהלך הלילות (ושוב פעם אני אומר, היא הזדקנה יותר מדי מהר, אני עדיין לא מוכן לכך), והרופא המשפחתית הכריזה שלחץ דם שלי מדאיג אותה ואני צריך להגביל את עצמי באוכל. אז הגבלתי פרט לפעמיים בשבוע, פלאפל בפיתה, סטונדט לא יכול להרשות לעצמו ארוחת צהריים יקרה ובריאה, אין מה לעשות.

ודווקא ברגעים האלה מופיע האני האחר, הזה שתמיד מנסה להביא הרס וכאב, המזכיר לך שאין לך אפילו למי לספר את כל מה שעובר עליך בפרטים. ולעתים אני אפילו נכנע לו, מוריד את הראש, ורוצה שהערב הזה ימשך והבוקר לא יגיע. לא, אין לי רצון שהחיים יגמרו, אני רוצה להמשיך לחיות תמיד, מה שלא יקרה, כמה כאב אני לא אספוג. אני פשוט רוצה הפסקה קטנה מהקרב, מהלחימה, להניח את הראש, להקשיב לנשמה הרגועה שלה, לשמוע על חייה ולראות אותה מחייכת.

נשאר רק עניין קטן, לגלות איפה היא נמצאת, אם אני אדע, אני אחצה כל דבר אפשרי כדי להגיע אליה, ואנצח את כל מה שיעמוד בדרכי, אל זאת שתדע להקשיב ותדע להגיד את הדברים הנכונים, ובסוף גם תקבל אותי (זה תמיד היה חלק הקשה). ואני מבטיח, בתגובה אני אשנה את העולם רק כדי לגרום לך לחייך.

 

נכתב על ידי , 24/8/2012 22:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הרגע המוזר הזה שחבר שלך שולח לך קישור לפוסטים שלך ב"אתר האהבה הישראלי", מהתקופה שעוד היית נער מתבגר. מסתבר שלא עבר מאז כל כך הרבה, כולה שש שנים, אבל כמה קשרים וירטואלים נותקו, בגלל שפשוט שכחתי סיסמא למסנג'ר הישן ואיי סי קיו. אולי זה אומר שכבר חייתי הרבה?

אבל לפחות עכשיו אני חושב שבעצם עשיתי יחסית הרבה, כן זה בעיקר התבטא בחיוכים, שנבעו משיגעון המומצא שלי, אבל יש אנשים שמקבלים על זה כסף לא רע. (:

ואני מניח שאם מתישהו ישאלו אותי על הישג הכי גדול שלי בחיים, אני כנראה אענה "גרמתי לאשנים לחייך ולהיות ביחד,  ואין ביטוי יותר טוב לאנושיות שבנו".

אז לחייך חיוך

 

נכתב על ידי , 21/8/2012 23:51  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

8,240
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , אהבה למוזיקה , קולנוע
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSon Of rain אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Son Of rain ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)