לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 34

ICQ: 234363149 



תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009


כשבאתי לכתוב כאן, הרגשתי שעבר זמן רב מאז הפעם האחרונה, אך דפדוף קטן למטה גרם לי להבין שלא עברה אפילו שנה מאז הפעם האחרונה.

כן, אנחנו עדיין ב-2009, שעומדת להיגמר לה עוד קצת יותר משבוע.

2010. נשמע קצת מפחיד. עשור חדש. ועם זאת, שום דבר מהותי לא הולך להשתנות.

עברנו כניסה לאלף חדש, אני מאמינה שנתמודד גם עם העשור.

 

למרות שעברה פחות משנה, אני מרגישה שהחיים שלי עברו הרבה מאז. אין טעם לפרט הכל כאן.

אני מרגישה שעברתי דרך ארוכה מאוד עם עצמי. תמיד הרגשתי בוגרת לגילי, וגם כעת זה לא שונה.

כמובן שיש רגעים שאני מרגישה שהכל זה שטויות, ושאני בוגרת בערך כמו ילדה בת 16. אז זה עדיין לא סופי.

 

אני חייבת להודות שאני מרוצה מהנקודה שאני נמצאת בה כרגע.

יש לי חברים בכל מקום שאני נמצאת בו בשלב זה או אחר של השבוע, אני עושה דברים שאני נהנית מהם, אני מאמינה שאני גם מתפתחת בתור בן אדם.

 

חזרתי לקרוא ספרים. אין לכם מושג איזה אושר זה מסב לי.

אני מאמינה שאני אהיה עוד יותר מרוצה ביום שבו אסיים את הפאזל הזה שתופס יותר מידי מקום בחדר שלי כבר יותר מידי זמן.

ואולי יום אחד אני אהיה מסוגלת להגיד לכם איפה נמצא כל דבר בחדר שלי :)

 

אני לומדת לחייך כמה שיותר, ולהאמין שיהיה בסדר. כמה שזה נשמע נדוש, בינתיים זה עובד. גם אם יש יום רע, וגם אם קרה משהו לא נחמד, אני יודעת שעוד מעט זה כבר לא ישנה יותר מידי. אחרי הכל, העולם הזה הוא הרבה יותר גדול ומשמעותי מאיזו שטות קטנה שקרתה לי מתישהו.

למרות שבינתיים אני סה"כ מישהי אחת שגם לה אין השפעה על העולם הזה, יום אחד אני אעשה משהו, ואני אהפוך למישהי אחת שגרמה לעולם הזה להיראות קצת שונה, בתקווה קצת יותר טוב.

 

בינתיים אני נחה לי בבית בגימלים :)

נכתב על ידי , 22/12/2009 01:30  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי. ב-23/12/2009 17:01
 





23,995
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לריטע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ריטע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)