לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 34

ICQ: 234363149 



תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

מאוס


אתם יודעים, קצת נמאס לי מהתחושה הזו של "אני לא מספיק טובה".

אני לא חושבת שאני צריכה לחיות עם המחשבה הזו.

אם אתם בוחרים לחשוב ככה, זכותכם, אבל אני בוחרת להסתכל על זה בתור "אני לא מתאימה".

אני חושבת שהגיע הזמן שאני ארגע קצת, אקח דברים יותר בקלות, ואתמקד בעצמי לשם שינוי.

הגע הזמן שאפסיק לחשוב על להרשים אחרים ולמצא חן בעיניהם, ואתמקד בעצמי, בלי הצגות ומאמצים בשביל אחרים.

חיי חברה זה נפלא,באמת, וקשה לשרוד לבד, אבל אני חייבת קצת זמן לעצמי, לעשות דברים שאני רוצה לעשות בשקט.

אני חושבת שלאט לאט אני אלמד לאזן בין הכל.

אבל כרגע פשוט בא לי להיות קצת עם עצמי ולהשקיע בעצמי.

מי שירצה למצוא אותי באמת, גם יצליח. קצת נמאס לרדוף אחרי אנשים.

אני חושבת שברגע שאני אהיה יותר שלמה עם עצמי, אז גם אחרים יסתלו עליי בצורה מעט שונה. וגם אם לא, לפחות הרווחתי את השלווה הזו.

ואם עדיין יהיה מישהו שיחשוב שאני לא מספיק טובה, אז כנראה שאין לי בכלל מה לחפש בחברתו.

ולא, זה לא פוסט מרמור [אולי קצת], זה דווקא פוסט של התפתחות מבחינתי :)

נכתב על ידי , 24/1/2010 21:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ריטע ב-31/1/2010 22:46
 



Happy New Year!


דפדוף קצר בעבר גרם לי לתחושת נוסטלגיה וחשק לכתוב כאן שוב.

אני אוהבת תקופות של מעבר, תקופות שבהן אני מסכמת ומחליטה על העתיד מחדש.

ואין כמו התחלה של שנה חדשה בשביל זה :)

השנה הייתה פשוט נהדרת! היה בה כל כך הרבה...

הספקתי לעבוד, להתגייס, להכיר אנשים חדשים, לחדש קשרים שהלכו לאיבוד בעבר, ועוד הרבה הרבה יותר.

התחלתי לרקוד סלסה, חזרתי לקרוא, לעשות פאזלים, לעשות ספורט והכי חשוב- לחייך!

אני מרגישה הרבה יותר שלמה עם עצמי ממה שהייתי בעבר, אני מרגישה קצת יותר מגובשת בתור בן אדם.

אני מרגישה שאני מתקרבת קצת יותר ללדעת מה אני רוצה לעשות עם החיים שלי, ויותר אני לא נכנעת בפני העולם ועושה מה שאני רוצה ולא מה שמקובל.

בתקופה האחרונה בכלל עברו עליי הרבה שינויים. אני מאמינה שהכל לטובה :)

אני כבר לא מרגישה לבד, שזו תחושה שליוותה אותי תקופה מסויימת השנה. אני כל כך אוהבת את האנשים שמסביבי, ועם זאת, אני גם עצמאית ויודעת להסתדר לבד.

אני מרגישה די מאוזנת. אני חושבת שזו המילה שחיפשתי.

ועם זאת, כמובן שהמצב לא מושלם. אף פעם אי אפשר שיהיה מושלם. ולכן, אני כמובן שואפת ליותר וכבר יש לי דרישות מעצמי לשנה הקרובה.

אני מלאת מוטיבציה לקראת כל התכנונים שלי!

השנה תהיה שנה מצויינת, אני יודעת את זה!! =]

נכתב על ידי , 2/1/2010 16:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יניב ב-19/1/2010 09:45
 





23,995
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לריטע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ריטע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)