לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 34

ICQ: 234363149 



תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010


עבר שבוע מאז כתיבת הקטע האחרון.

7 ימים.

...

ועם זאת.

אני עדיין מרגישה שעברו בקושי יומיים.

 

מצד אחד עשיתי כל כך הרבה, ומצד שני, כמעט כלום לא נעשה.

 

אני עדיין מתקשה עם כל עניין הזמן. אני גם יודעת שהשבועיים הקרובים הולכים להיות לא פשוטים, ומה שמחכה לי אחריהם עדיין נשאר בגדר תעלומה. אני עדיין אופטימית.

 

בימים הקרובים אני חייבת לישון 8 שעות בלילה בגלל איזו תרופה חדשה, יש לזה יתרונות וחסרונות, ועדיין לא החלטתי האם כדאי שאמשיך בזה גם אחר כך או לא.

 

עשיתי עכשיו קצת סדר בחדר [כמובן שהכל יחסי, אבל לפחות אפשר שוב לנוע בו פחות או יותר בחופשיות], וזה עשה לי ממש טוב. צריך לדאוג שיהיה קצת יותר סדר.

 

ראיתי היום את שרלוק הולמס עם דנדי, מאוד נהניתי. אני חושבת שאני מחבבת את הקולנוע קצת יותר מפעם.

 

עכשיו רק נשאר להמשיך לסרוג, לסיים סוף סוף את הספר, לדאוג לתחפושת [או שתיים], להכין משלוחי מנות, לעשות ספורט, לסדר את החדר [אחת ולתמיד!!] ועוד הרבה הרבה דברים אחרים [ומומלץ גם לנשום ולא להתחרפן תוך כדי].

מי ייתן ומחר יהיה פרודוקטיבי!!!

נכתב על ידי , 20/2/2010 01:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זמן


לאחרונה חסר לי פשוט יותר מידי זמן.

אני באמת מנסה לזכור מתי פעם אחרונה סרגתי או קראתי ספר [זה קצת שקר, אני זוכרת מתי הפעם ההאחרונה, אבל את הלפני אחרונה אני בהחלט לא זוכרת כבר], שזה שתי הפעולות העיקריות שיצא לי לעשות לאחרונה בשביל עצמי, כשיש לי זמן פנוי, כדי להרגע.

אני נמצאת בצבא, חזרתי לעבוד, אני מנסה לעשות קצת ספורט, ובדרך גם להנות, להיפגש עם אנשים, ולנצל הזדמנויות הנקרות בדרכי.

אז נכון, זה לא שאני סובלת ממחסור בזמן כי אני עובדת קשה וסובלת, אבל עדיין, גם אם אני לא ישנה בבית כי אני מבלה איפשהו, זה עדיין קצת מתיש. וכן, אני בוחרת להנות, ולנצל את ההזמנות לכל מיני מקומות, אבל זה פשוט כי אני מאוד רוצה להספיק הכל. בסופו של דבר אני מוותרת על זמן לעצמי, פשוט כי אני אומרת לעצמי שאת זה אוכל לעשות תמיד, אבל לצאת לאנשהו לא.

וכך זה נגרר כבר איזה שבועיים.

בדרך אני גם לא מצליחה באמת לשמור על קשר עם כולם,אבל אתם יודעים, עם כמה שחבל לי, אני לא מאשימה רק את עצמי.

כן יש לי הרבה דברים לעשות, והרבה דברים לדאוג להם, והמון משימות לבצע (אני באמת שוכחת חלק מהדברים מידי פעם, יש כל כך הרבה!), ובאמת שאני לא מצליחה לזכור לדבר עם כולם, להתקשר, או סתם לשלוח הודעה.

אז אם אתם מרגישים שהזנחתי אתכם, זה לא כי לא אכפת לי, זה פשוט כי אין לי זמן אפילו לאכול או לישון כמו שצריך.

אני בטוחה שגם אתם עסוקים במליון דברים, אבל תעשו לי טובה, אם אכפת לכם, תעשו גם אתם משהו בשביל הקשר מידי פעם, ואל תחכו שאני אזום הכל.

ואם אתם בוחרים לא לעשות כלום ולחכות שאני אפעל, אז צר לי, אבל אל תבואו אח"כ בטענות כלפיי כי לא עשיתי כלום.

קשר אמור להיות הדדי, ואני לא מרגישה שכל הקשרים שלי הם כאלה.

קצת נמאס לי להתאמץ. כן, אכפת לי מכם, אבל לא בתנאים האלה.

באמת שאין לי דקה פנויה לעצמי, אז אודה לכם אם לשם שינוי אתם תתקשרו או תשלחו הודעה. וגם אם לפעמים אין לי זמן לדבר, נחמד לשמוע מכם, ולרוב אני חושבת שבאמת לא קשה להשיג אותי. צריך רק לנסות.

 

אולי לשם שינוי יהיה טוב לנוח בבית ערב אחד. למרות שעדיין בא לי לעשות משהו כיפי.

 

שיהיה לכולנו סופ"ש נעים!

נכתב על ידי , 12/2/2010 20:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי. ב-13/2/2010 13:49
 



שינוי


אני נמצאת בתקופה של שינויים.

כל כמה זמן בא לי שינוי, וכבר הרבה זמן שהייתי בשגרה ללא שינויים משמעתיים, כך שבהחלט הגיע הזמן.

אני מאמינה ששינויים עושים טוב, הם עוזרים לנו להתקדם, לגוון, לא להשתעמם.

לאט לאט אני מכניסה עוד ועוד שינויים בחיים שלי.

זה כולל שינויים בסביבה [האנושית והדוממת], שינויים במראה שלי, ושינויים במחשבה שלי.

בהדרגה אני מאמינה שאגיע למה שאני רוצה, עד הפעם הבאה שארצה שינוי, או שלא.

מעניין אם אי פעם אגיע למצב שבו לא ארצה לשנות כלום. סביר להניח שלא, אני אוהבת גיוון.

נראה לי שתמיד אצטרך שינוי כלשהו מדי פעם, גם אם זה רק בצבע השיער P:

אני חושבת שהיום התקדמתי עוד קצת לעבר זה שאוכל לומר "אני שלמה עם עצמי ועם הסביבה שלי".

טוב לגלות שאני מסוגלת לשמח את עצמי :)

שיהיה לכולנו שבוע נפלא!!

 

תמה תקופת הבלונד, לפחות לבינתיים.

נכתב על ידי , 1/2/2010 00:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פוקס ב-7/2/2010 21:08
 





23,995
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לריטע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ריטע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)