לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The fucking river..!


הבלוג שלי, הדיבור שלי, אני...

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 492946796 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008


פרשתי מהמוסד הסגור שנקרא ישראבלוג

היה טוב וטוב שהיה

 

להית' מאושפזים !

 

נכתב על ידי , 5/1/2008 17:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גל ב-22/7/2008 21:10
 



אתם יודעים


מה מעצבן אותי וממש עצוב?!

שילדים מסכנים מוציאים את התסכול שלהם על בלוגרים אחרים!
יש ילדים חסרי חיים שפשוט נכנסים לבלוג של מישהו וחושבים שהם אבא שלי או משו בסגנון וכותבים הערות!

אז אם אתם רוצים להיות משועממים כאלה ואתם צריכים כמה כינויים בואו נראה..

 

מישהי

סתם אחד

משועמם רצח

מישהו שמבין

אני

...

 

ועוד כל מיני כינויים דבילים שאתם בטוחים שמוציאים אתכם מבינים וחכמים אז זהו שלא!

 

תמצאו לעצמכם חיים, תצאו לעולם, תראו אנשים ואל תשבו מול המחשב כמו חבורת מפגרים ותקלידו ביקורות על משהו שאני או מישהו אחר כותב! הדעה שלכם פשוט לא מעניינת! נקודה!!

נ"ב: יש כאלה שמפרגנים וכותבים דברים שכייף לקרוא... בטח להם יש לפחות אהבה בבית וחיים נורמליים!

Wake up bitches!!

later!

נכתב על ידי , 3/1/2008 17:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של PNBR ב-5/1/2008 17:18
 




What i've done

In the end its really important

sooo

just think about that..

and watch out!

 

see ya'...

 

נכתב על ידי , 2/1/2008 17:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של yuki ב-2/1/2008 17:04
 





873
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPNBR אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PNBR ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)