לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

הללו (:


וואו היה חנוכה, עבר כ"כ מהר בגלל הטיול הזה שקפאנו בו מקור אבל לפחות יצא לי לראות אנשים שלא ראיתי מזמן D:

איך אני אוהבת את חנוכה ואת החורף אני מתה על גשם ברמות שכיף לי להריח את הריח הזה שיורד גשם,

אז עכשיו עוד פעם לומדים ואין חופש לעוד מלא זמן,

אבל אנחנו נצליח אני עם הרגשה יחסית טובה,

אני עדיין כמו שאמא שלי אומרת וגם אתם שאני צריכה להיות יותר אסרטיבית (כמו בובספוגP:) ואני צריכה יותר לפנות לאנשים,

אני כל הזמן חושבת על זה וקשה לי מה לעשות,

עצם העובדה שמגיבים פה 2 אנשים וחצי גם גורמת קצת לאי נעימות.

אבל הבנתי שאם אני ממש ממש רוצה אני יכולה לחפור למישו, בדיוק עכשיו אני מדברת עם אדם כלשהו במסנג'ר ווואו

איך שאני משגעת לו ת'שכל לא נראלי הוא ירצה לראות אותי יותר בחיים אפילו לי לא בא לראות אותי יותר בחיים P;

יש אנשים שנוח לי לדבר איתם ויש כאלו שלא אבל אני מנסה להתמודד פשוט קשה לי לדבר על דברים אישים ועל דברים לא אישיים טוב פשוט אינלי על מה לדבר.

אז אם יש לכם על מה לדבר אני אשמח כי אני לרוב זורמת עם זה ויכולה לדבר עוד המון, תשאלו את אחותי או מישו (:

נשים איזה תמונה מאחרי בי"ס שהיה לי פשוט משעמם וכיפלי עם המצלמה שליD:

המוזרות שולטת אבל אהבתי.



 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 30/12/2008 21:30  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדס הנותנת בראש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדס הנותנת בראש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)