לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

בתקווה לסופשבוע רגוע


 

תקווה (קישור)

סאבלימינל, גלית דהן וסיון בהנם

גרסה עברית: הצל וסאבלימינל

 

אני ראיתי כמה הם הלכו
יותר מדי מהם לא חזרו
חברים נפרדו, בתים נשברו
דמעות של משפחות נשפכו
ניצנים של אנשים, פרחים שלא יפרחו
התקווה בראשנו, אהבה בנפשנו
החלום ברוחנו אז לעד נמשיך בדרכנו

נעלמה לה הדממה, שוב קולות המלחמה
עוד חייל חוזר עטוף במה? בדגל המדינה
דם ודמעה נספגים באדמה
עוד אמא המומה, נשארה לה רק תמונה
ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

תן לי ת'תקווה לקבל מה שאין
את הכח לשנות מה שכן

בואו נמשיך, החיים לפנינו
לא מאוחר כי מחר יום חדש
החלום יגווע אם נאבד את התקווה
אז הושיטו יד לאהבה

הבטחתם יונה, ברקיע יש עיט
אחי, סרפד רעיל עוקץ זה לא עלה של זית
חיים בחלום, כולם מדברים על שלום
אבל יורים, לוחצים, מושכים, סוחטים ת'הדק
בעולם של פיגועים אנשים תמימים עוד מדברים
חיים באשליית הצדק, הם מרחיבים בעם את הסדק

עובר טירוף יומיומי כדי לשרוד
לא רוצה לחיות כדי להילחם
סאב נלחם כדי לחיות
נוטע תקווה, משריש שורשים
מגן בגופי על החלום שלא יתנפץ לרסיסים
די, מספיק עם הכאב מספיק עם הדרמה
שנה שהאדמה מדממת לא נמה, ולמה

תן לי ת'תקווה לקבל מה שאין
את האומץ לנסות לתקן

בואו נמשיך, החיים לפנינו...

אלוהים, תן לי ת'תקווה לקבל מה שאין
תן לי את הכח לשנות את מה שכן
תן לי את האומץ לנסות לתקן את העולם

בואו נמשיך, החיים לפנינו...

 


 

הריי לתקווה הזו אנו מיחלים (קישור)

שירת התקוה , מילים: נפתלי הרץ אימבר

 

 

כֹּל עוֹד בַּלֵּבָב פְּנִימָה
נֶפֶשׁ יְהוּדִי הוֹמִיָּה,
וּלְפַאֲתֵי מִזְרָח, קָדִימָה,
עַיִן לְצִיּוֹן צוֹפִיָּה,

עוֹד לֹא אָבְדָה תִּקְוָתֵנוּ,
הַתִּקְוָה בַּת שְׁנוֹת אַלְפַּיִם,
לִהְיוֹת עַם חָפְשִׁי בְּאַרְצֵנוּ,
אֶרֶץ צִיּוֹן וִירוּשָׁלַיִם.

 


 

 

אחרי 20 ימיי מלחמה בדרום

תחושה של חוסר נעימות במדינה

אני פשוט רוצה לאחל

סופשבוע רגוע!

 

ושכל זה יגמר וכמה שיותר מהר

 


 

ואפשר לטייל ונקות את הראש משבוע מלחיץ

 

 

חי פארק "זוגות" חלק א'

 

חי פארק "קלוזאפ" חלק ב'

 

נכתב על ידי , 16/1/2009 09:37  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DAF ב-23/1/2009 16:04



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)