לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

מצודדת


 

 

אני מתה על פורים זה אחד החגים הכי אהובים עליי

ודווקא השנה לא התחפשתי ולא הסתובבתי ולא צילמתי

בן צעיר החליט השנה לא להתחפש

ובכורי בבוקר החג ביקש שאאפר אותו כמו הג'וקר

מהסרט באט מן שמחתי מאוד ויצא גם נחמד מאוד

אלא שהוא ביקש לא  להראות אותו בבלוג אז אני מכבדת את בקשתו.

ואני ... לצערי... לא התחפשתי...וחוץ מיזה הצטננתי לי השבוע

ואני שונאת להיות מנוזלת....זה מוציא אותי מדעתי

שורף לי באף וזה מרגיז!

היה גם יום האישה הבינלאומי, החלטתי שאם בעבודה לא עושים שום

דבר אני לוקחת חופש...אז אני וגיסתי הלכנו יחד אתמול לספא בקאנטרי

ובילינו בשיחות נשים ארוכות....וזה היה אחלה!

זהו עדין מרגישה חלשלושה וכואב לי הראש...עייפה מהשבוע

הזה ...שמחה שהגיע סוף שבוע למנוחה!

 

מאחלת לכולכם סופשבוע רגוע ונעים!

DAF

 

 

 היום נספר על תושב קררחוניה, מר אפצ'י.

כל בוקר היה מר אפצ'י קם בערך בשש, מתעטש.

מזדקף במיטה, אט אט מתאושש, מתעטש.

את בגדיו לובש, מתעטש.

קורא עיתון לראות מה התרחש, מתעטש.

ניגש לכיריים, מדליק את האש, מתעטש.

שותה קפה, עוגיות מנשנש, מתעטש.

יוצא מביתו אנשים פוגש - ועדין, מתעטש.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 12/3/2009 20:13  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DAF ב-15/3/2009 20:31



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)