לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

מה היה לנו השבוע.....


אוי איזה כיף החזירו לי את המחשב.... נגמרו החגים...והחורף הגיע....גשם...וחם...חורף? כן... לא... כן... לא... לא משנה....

אולי החגים נגמרו אבל החגיגות לא! כמו שאומרים רק בשמחות!

 

אז חתונה היתה לנו... ושבת חתן גם... בבית כנסת מיוחד במראהו כuלו מעוטר בפסיפס מרצפה ועד תקרה

מאוד מיוחד...לא יכלתי לצלם...שבת...

 

בערב יום הולדת לאחייני...בבאולינג עם עוד כמה ילדים זבי חוטם...אבל היה נחמד...

לא נורא הילדים נהנו ואני מתכוונת גם לילדים המגודלים אחי, אבי, בעלי, ובני הגדול הלכו על משחק משותף...

כל אחד ניסה את מזלו להפיל "סטרייק" כך זה נקרא לא?....ובכן מי ניצח???

הפלא ופלא...דווקא אבי...זה שאולי שיחק פעמים שלוש בחייו, הצליח! כל הכבוד אבא!

ילדים מגודלים.........!

 

ביום ראשון לקחו לי את המחשב.... ביום שני חגגתי את יום הנישואין ה-16 שלי.

את בנזוגי אני מכירה מגיל 15 חבר נעוריי! הכרנו על חוף הים, בחור נאה, אפשר לומר שאני הייתי היוזמת,

אך ששמעתי שהוא פנוי, שלפתי מספר טלפון ונתתי לו. והוא חזר אליי....ומשם כבר התבגרנו יחד...

בשלב מסויים בסיום קורס צבאי שלו, אחרי בילוי בבית קפה חזרנו בשעת לילה מאוחרת ורכב נכנס בנו מהצד...

הרכב של בנזוגי (יותר נכון הרכב החדש של אביו) נפגע אנושות, הסתובבנו...התגלגלנו...התהפכנו...

לא יודעת איך אבל גם יצאנו...ממש בפציעות קלות נימשנו מחלון הרכב...כמה דקות עברו... והרכב נדלק.

כשהגיעו רכבי המשטרה והאמבולנס, יעצו לנו בכל זאת לגשת לבי"ח, (לא רצינו כי הכל היה בסדר למראית עין).

נגשנו, עשינו צילומים, הכל היה בסדר, וחזרנו הבייתה.

התאונה הזאת כאילו קשרה אותנו לנצח כך הרגשנו בזמנו! והיום אנחנו יחד 16 שנה!

אני אוהבת את בנזוגי מאוד...על אף שלא תמיד אנחנו מסכימים...וכן אנחנו גם רבים...

ולא תמיד הוא מרוצה מזה שאני זונחת אותו לטובת התחביב החדש שלי...

אבל תמיד...תמיד...בסופו של ויכוח יש פיוס...ולא הולכים לישון בכעס!

 

אז חגגנו... בני הדודים (אלו מאוסטרליה) באו להפרד, אז נפגשנו כולם על המרפסת אצל גיסתי,

כל המשפחה, אישי היקר הביא עוגה, לכבוד יום הנישואין.... והיה מאוד נחמד....

 

 

אז בהרבה אהבה לבנזוגי , שתומך...מפנק...דואג....ואוהב!

מזל טוב לנו! ונזכה לעוד שנים ארוכות יחד ובאושר!

 

והוספתי שיר במתנה ליקירי ... (שמעתי היום והתאים לי!)

The Power Of Love - Jennifer Rush

 

נכתב על ידי , 25/10/2006 23:53  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלגיה מהבית ב-27/10/2006 00:55



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)