לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

המשך....יולי 2006


 התחלתי את הסיפור על היום הראשון של המלחמה והפסקתי את הסיפור בזה ששבנו הבייתה לשבת,

א. בכדי לראות מה נשמע...

ב. בכדי להחליף מלתחה...

ג. זה מספיק...

 

 גילנו חמישה חללים באקווריום של דגי הזהב שלנו...מסכנים הדגים, שבוע לא אכלו... 

 

גם באותו לילה לא היה ממש שקט. אני הכנתי תיק קטן ליד הדלת ובו:

פנס, רדיו קטן עם אזניות, עזרה ראשונה מצומצמת, מים, ומשהו מתוק...

 

עם זה ירדתי למקלט והחזקתי את זה צמוד...מים היה תמיד במקלט...אפילו שכנה דאגה לטלויזיה...

המקלט היה די מסודר...עוד ביום הראשון פנינו את כל הדברים שאיפסנו שם השכנים, חוץ מספה וכסאות.

אבל בהחלט לא רצינו להשאר!

כבר למחרת יום ראשון....נסענו...התבדחנו בדרך שצריך לנסוע בזיגזגים עד היציאה מחיפה...בכדי שהקטיושה טפספס.

אבל שום דבר לא היה ממש מצחיק...באותו שבוע נפגעו שני רכבים בפגיעה ישירה ברכב!

 

הגענו לירושלים, למלון המלא בתושבי צפון, קיבלנו חדרים צדדיים, אין לי תלונות, זה לא היה ממש משנה,

כבר כשנכנסו לחדר שמענו על חיילים שנפגעו...ועוד פגיעות ונפילות שאני לא זוכרת... רק אני יודעת  שהתקשרתי

לוודא שכולם בסדר.

לא תכננו השנה לנסוע לחופשה, חשבנו קצת לחסוך...בדיוק בנזוגי נכנס לעבודה חדשה, לאחר שנה קצת קשה....

אז אמרנו שהשנה לא ניסע....אז בכל זאת המצב שינה את התוכניות...קצת שמחתי שבן -10 יזכה לראות את הבירה

עם הגדול הייתי כשהיה בן- 6 בערך והוא היה גם בטיול מביה"ס, אז..טיילנו וכשנכנסו למערות הכותל והגענו לקיר המרכזי....

נגעתי בקיר ואמרתי "וישובו בנים לגבולם" זה מה שעלה לי בראש...שדי למלחמה הזו....אני לא כאן מתוך בחירה

כאב לי על החיילים האלו...על המשפחות שלהם...זה לא עזב אותי זה צבט לי בפנים!

חייכתי בשביל הילדים...וטיילנו...בעיר הבירה  תמונות:("גן עדן זה כאן").

 

 

נכתב על ידי , 26/10/2006 23:27  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלגיה מהבית ב-28/10/2006 17:05



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)