לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

.....



הילדה הכי יפה בגן אריק איינשטיין 
מילים: יהונתן גפן
לחן: יוני רכטר

הילדה הכי יפה בגן
יש לה עיניים הכי יפות בגן
וצמה הכי יפה בגן
ופה הכי יפה בגן
וכמה שמביטים בה יותר
רואים שאין מה לדבר
והיא הילדה
הכי יפה, יפה בגן

כשהיא מחייכת
גם אני מחייכת
וכשהיא עצובה
אני לא מבינה
איך אפשר להיות עצובה
כשאת הילדה הכי יפה בגן.


(לתיתקוש מזל טוב לך מתוקה!)

תתיקוש היא ביתו הקטנה של גיסי (אלו שטיילנו איתם במלחמה). הייתה תקופה שתיתקוש לא רצתה לעזוב את אמא שלה....היום היא חברה שלי והיא קוראת לי דודה פאפי....והיא עושה לי טוב בנשמה! היא אוהבת אותי ומנשקת אותי ורוצה לשבת איתי בחלון לראות אוירונים. ולהראות לי מה קנו לה מתנות...ומה היא לובשת בורוד עם פרחים ופרפרים ביום שישי שעבר חגגנו לה יומולדת - 3 (קצת באיחור) בגלל ארועי החתונה...אמא שלי שלחה לה גם מתנה (מבי"ח), ואבי היה איתנו בערב גם. וביום שישי האחרון אבא היה איתנו לבד בארוחת שבת. ואמא הייתה חסרה לי! (מחר היא עוברת ניתוח). אני שקועה במחשבות על אמא...ולא בא לי להיות דכאונית אז אמנם קשה לי להרדם והשעה עכשיו 3:00 לפנות בוקר ואני מוסיפה כמה מילים לפוסט הזה. ותפילה שהכל יעבור בשלום!
נכתב על ידי , 5/11/2006 22:40  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Tevel ב-9/11/2006 18:14



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)