לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

יש שלושה פוסטים...עוגה, ריקודים ומוסיקה...מסיבה...מוזמנים!!!


 

מה הייתי עושה בלי מוסיקה???

 

שבועיים לא קלים עברו עליי עם אמא בבי"ח ובלילות לקחתי את הרדיו הקטן והאוזניות ונוסעת לי בזמן....לשנות ה-60 ... 70....80 שירים שעשו לי טוב.... וזה העביר לי את הזמן המלחיץ וקצת מרגיע אותו... תמיד אהבתי מוסיקה...וריקודים בעצם מאז שאני זוכרת את עצמי...בבית הורי היה פטיפון מזוודה הייתי לוקחת אותו לחדר עם תקליטים (הדבר העגול הגדול והשחור הזה...) והייתי שומעת תקליטים של אלביס ופול אנקה...ובעברית הייתי שומעת הלוך ושוב את שלמה ארצי (אז עם תלתלים) את השיר "את ואני אה אה אה אה את ואני כן...." ושרה בקולי קולות. כמובן שהייתה לנו גם מערכת...וטייפ עם קלטות (הדבר הזה מפלסטיק, עם הסרט בפנים, שהיה לפעמים נתפס בגלגלים ונקרע).

אחי היה מביא מוסיקה של רוק, ורוק כבד....אני הייתי אוהבת את * Foreigner , ו  *Queen

הייתי בלהקת ג'אז וחולה על ריקודים...ורצה הבייתה אחרי החוג, חלילה לא לפספס את הסידרה fame*

אבי לימד אותי לרקוד ואלס וטנגו....(*אף פעם לא מאוחר ללמוד) ועם אחי הייתי רוקדת רוקנרול...

 

היום אני עובדת כל יום מ-8:00-17:00 ולפעמים כשיש רעש ברקע ורבים ולא נעים, אני מתעלמת ונבלעת לתוך הצלילים שלוקחים אותי למקומות וזמנים אחרים. אני אוהבת הכל מכל....לא תתפסו אותי עם סוג אחד של מוסיקה....אני פשוט מתמזגת לתוך הרגע והזמן...

 

הבן שלי (בן-14) מביא כל מני שירים של רוק כבד מידיי לטעמי ומטליקה...(לא מתה על זה, אבל מבינה) אבל גם רוק של פעם...אז יש לנו נושא לשיחה...הבאתי לו גיטרה ישנה מגיסתי ואנחנו שמים כל מיני קטעי מוסיקה... כמו למשל היום כששמעתי ברדיו את *זה...פשוט התמוגגתי. (אז חיפשתי בכדי שישמע) ואז הוא הראה לי את *זה (לא רע בכלל)!

 

ולפעמים (כמו למשל היום) אני חושבת איך אפשר בלי?. וכשאני מצוברחת ועצבנית או עצובה ואין לי חשק לכלום...

מוסיקה מרימה אותי על הרגליים ואני מתעוררת לחיים!

 

אז אתם יכולים לחזור גם לפוסט הקודם...או ללחוץ על לינקים בצד...כי תמיד ילוו אותי שירים....מהעבר וההווה היום ובעתיד!

 

כי בכל יום אנו רוקדים לצלילי החיים!

 

 

וכהצדעה למלך מנסה...

 

 

 

יש שלושה פוסטים...עוגה, ריקודים ומוסיקה....מסיבה

אל תוך הלילה

אז תהנו לכם...ושבת שלום!

 

* (יש קישורים לנקקו ותהנו)

 


יש...הצלחתי...והכל תודות ל: דואל ובלוגו מחוץ לפריים בקרו וגלו סוג אחר של מוסיקה...ועוד!

נכתב על ידי , 16/11/2006 20:59  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-19/11/2006 22:04



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)