לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

עץ השדה


הייתה שבת נינוחה...החלטנו לפצות את עצמנו על ימים לחוצים...ונסענו לטייל אמנם הגענו בתום פסטיבל הזית אך ההמולה הייתה רבה המוני אנשים, הורים וילדים, סבתות וסבים ,פקדו את צומת חנניה לארועי פסטיבל הזית.

גם אנחנו היינו שם...היה נחמד מאוד...דוכנים מעניינים עם מוצרים הקשורים (וגם לא) לזית ויצירות ופעילויות לילדים ממש נחמד

עדיין מומלץ לבקר ולטייל באזור ובבתי הבד בישובים הסמוכים

 

ביום שישי הייתי במסעדה עם חברות 

והוזמנתי למסיבה עם חשפן...היה נחמד ומצחיק ....אבל מביך מכדי לפרט!

 

עץ הזית...כמו פסל של הטבע!

 

תמונות ב- "גן עדן זה כאן"  

הגיבו גם שם בכדי שאדע שביקרתם תודה!

 

 

 

עץ השדה

ביצוע: שלום חנוך מילים: נתן זך לחן: שלום חנוך

 

כי האדם עץ השדה

כמו האדם גם העץ צומח

כמו העץ האדם נגדע

ואני לא יודע איפה הייתי ואיפה אהיה

 כמו עץ השדה

כי האדם עץ השדה

כמו העץ הוא שואף למעלה

כמו האדם הוא נשרף באש

ואני לא יודע איפה הייתי

ואיפה אהיה כמו עץ השדה

אהבתי וגם שנאתי טעמתי מזה ומזה

קברו אותי בחלקה של עפר

ומר לי, מר לי בפה כמו עץ השדה

כי האדם עץ השדה

כמו העץ הוא צמא למים

כמו האדם הוא נשאר צמא

ואני לא יודע איפה הייתי

ואיפה אהיה כמו עץ השדה

אהבתי וגם שנאתי

טעמתי מזה ומזה

קברו אותי בחלקה של עפר

ומר לי, מר לי בפה כמו עץ השדה.

 

 

שמתי את השיר הזה כי השבוע ראש העיר שלנו החליט לשפץ את היישוב

וגדע עצים שקישטו והצלו את הרחובות במשך עשרות שנים

 למען הרחבתם של הכבישים וחניות לרכבים ואולי גם שתילת עצים חדשים....

אבל פתאום הרחובות נראו שוממים וריקים.

לי זה עשה עצוב... ומר לי מר לי בפה...

 

 

 

נכתב על ידי , 19/11/2006 23:41  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-23/11/2006 21:16



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)