לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

מי אמר שלא כל יום פורים?


 

בשבת צפיתי  בסדרת הטלוויזיה המוקרנת בימים אלו בבי.בי.סי פריים –

 "מהפך האופנה השבועי" (A Week of Dressing Dangerously)   עורכת הסדרה,

עיתונאית האופנה אנג'לה בוטולף, בודקת את הקשר בין ארון הבגדים לבין האני האמיתי.

 

בכל פרק בסדרה מתארחת אישה אחרת שמוכנה למשך שבוע ימים לנעול את ארון הבגדים שלה

ולהתלבש בסגנון זר לה לחלוטין. כל בוקר היא קמה פותחת את הארון ומגלה מה היא צריכה

ללבוש במשך כל היום, לפרטי הלבוש מצורפת גם קלטת ובה אנג'לה מגלה לה את ציפיותיה מהלבוש,

כמובן לגבי ההשלכות להתנהגותה במשך היום.

 

למשל אישה שחיה חיים רגילים ומשעממים, אם לשלושה ילדים ונשואה, קמה בוקר אחד

ומתלבשת  כמו פאנקיסטית, ומגלה שילדים בגיל של ביתה מתחילים איתה.

וביום אחר הייתה צריכה להתלבש כמו שפנפנת פלייבוי, באותו היום היא התקשרה

לבעלה והזמינה חדר בבית מלון.

או למשל בפרק השני הייתה אישה שלא הייתה בטוחה לגבי מערכת היחסים עם החבר שלה

יום אחד הבגד שחיכה לה בארון היה בגד של מלכת סאדו עם שוט, והיא יצאה עם החבר

לקניון בלבוש הזה. ויום אחר היא הייתה צריכה ללבוש שמלת כלה כל היום,

בסוף השבוע של החלפות בגדים היא הבינה שזה כנראה לא זה.

הרעיון והמסר מהסדרה הוא שהבגדים אכן כן עושים את האדם, (אישה במקרה זה)

או לפחות עוזרים לאדם לבטא מסרים, או לגלות דברים שהיו מבפנים ולא יצאו החוצה.

התוכנית מעניינת ואני ממליצה לראות.

זה בעצם כמעט כמו פורים...

ובעצם זה נכון אנחנו מתחפשים בכל יום.... קצת אחרת!

פעם אנחנו רוצים לשדר רצינות ורישמיות אז מתלבשים מחוייט

ופעם אנחנו רוצים לשדר סקסיות אז מתלבשים בהתאם

ופעם צריכים להיות חגיגיים.

ופעם ספורטיביים,

אז מי אמר שלא כל יום פורים?

 


 

1. את האינדיאני... קיבלתי    ...וכל השאר עשיתי עם אבא שלי....

2. אחות - אבא שלי עשה לי כובע וקופסת עזרה ראשונה ולבשתי חליפה לבנה שלי

3. הולנדית - אבא שלי עשה לי את הכובע לבשתי חצאית ושאל של סבתא

4. נערת פרחים גזרתי מלא פרחים מכל עיתון שמצאתי ומלאתי סלסלה בפרחים

זהו אין לי יותר תמונות...לא מוצאת אבל זוכרת שהתחפשתי

לתיירת - עם משקפיים גדולות ושמלה מצחיקה

ולליידי - שקיבלתי...

בשאר השנים התלבשתי מצחיק כזה וצבעתי פנים.

בצבא לקחתי בריסטול גדול וציירתי אג"ם המפקד שלי צוייר כדייג והסמבצ"ים כדגים שמתי את הבריסטול עליי

ועשינו מסיבת פורים זכיתי בערכת איפור בתחרות התחפשות בבסיס.

התחפושת היפה ביותר שלי הייתה בליל כלולותיי...גם שלכן לא? אחלה תחפו...תלבושת!

 

ומאז שיש לי ילדים כל שנה אני מתחפשת

 

הייתי שטן, והייתי חתול במגפיים, והייתי קוסמת, והייתי מכשפה, והייתי מיני מאוס, והייתי ליצנית , והייתי סטודניטית

והשנה אהיה כנראה אינדיינית ... כנראה... ואני הולכת לבי"ס עם הילד ומסתובבת עם המורות המחופשות

ועוד כמה אמהות ומרגישה כמו ילדה ואני לא מוותרת כל שנה!

 


 

היי איפה התמונות שלכן/ם  (ביישנים ?!)

 

נכתב על ידי , 25/2/2007 21:04  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של shilla ב-28/2/2007 19:12



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)