לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2007

זכרונות גיל בגרות



 

1.       ילדה / נערה בת 15 וחצי בערך. חודש מאז החל החופש גדול, אני וחברות הולכות לים לשרוף קצת בטן וגב (שזופה היה אז נחשב) פתאום רואה עלם חמודות עם טייפ ומוסיקה של *"וואם" מתנגנת מתוכו, "סליחה?" היא פונה אל הנער, (שמזכיר משהו את *פול יאנג) מה השעה? "וחצי" הוא עונה "מה וחצי?" "שתיים" מה שתיים? צחקוקים דיבורים הוא מתיישב עם החבר שלו לידי וליד חברותיי, מאיפה?, בן כמה?, ...מצחיק פעם זה היה כלכך פשוט! שאלתי אותו "יש לך חברה?", "כן" הוא עונה, דיי התאכזבתי....אבל לא התביישתי אמרתי לו שאם הוא אומר לה ביי ביי שיתקשר! (מודה אני התחלתי איתו). ביום שבת בערב אני וחברות הלכנו לסרט "בנות", ואת מי אני קולטת חוצה כביש... אותו, "היי מה עניינים?", "מה שלום חברה שלך?." (כאילו שזה מעניין אותי), "סיימנו", (חיוך רחב) טוב, אז אם ככה ...תתקשר.

 

2.       יום אחרי... הוא מתקשר...אני עם פרפרים בבטן (זה הוא... זה הוא...) "אני אוסף אותך בשמונה"...הוא בא עם הרכב של אבא, סיטרואן 84 חדשה, איזה רכב ענק ויפה, פגישה ראשונה. נסענו לביתו, הכרתי את הוריו שבחנו אותי במבט ומילה טובה...אבל אביו היה צריך את הרכב, אז נסענו לראות סרט בעיר באוטובוס, כשחזרנו מהעיר שוב לקח את הרכב, ונסענו לים....ליל קיץ חמים...רחש הגלים...איזו אווירה....חיבוק...ליטוף...נשיקה ראשונה!

 

3.    הנער מתגייס ואני עצובה....בשבת הראשונה נסענו אני והוריו לבקר אותו בבסיס, הנער מגיע לבוש מדים, ואני קופצת עליו בנשיקות. ב"רגילה" הראשונה יצאנו לבית קפה עם הרכב בכרמל וכשחזרנו אחר חצות, נרדמתי ברכב....ופתאום בום הרגשתי חבטה, לא הבנתי מה קרה (התנגש בנו רכב מהצד... ומזל שמאחור לא ישב אף אחד) פתאום רואה יד מושטת אליי. זחלתי החוצה דרך החלון, מביטה על הרכב ולא מאמינה כל העיר יצאה לראות מה קרה. "תתרחקו הרכב נדלק" שמעתי צעקה רצנו... איזה מזל שיצאנו רק עם שריטות קלות אבל באותו הערב החלטנו שאנחנו נהיה ביחד לעד! אביו אמנם קנה סיטרואן 85, אבל לחבר שלי הוא כבר קנה "חיפושית" שנת 69 , אני קראתי לה "אוטו קטעים"....(בכל זאת נולדנו באותה השנה).

 

( * קישורים לשירים עם נוסטלגיה)

 

 

 

 

מי אוהב אותך יותר ממני 

 

מילים                                              ארקדי דוכין  :התשובות שלי

לחן: מיכה שיטרית                                               לפי הרעיון של סופיה מעט אחרת.

 

 

של מי האדמה, האויר והים?                                  של כל החי והצומח (רק לשמור)
של מי העולם?                                                   לצערי של מנהיגים חסרי אחריות           
של מי הזהב והיהלומים?                                       באדמה של העניים ובידיים של העשירים
למה התן מיילל בכרמים?                                      אולי הוא מוכה ירח
איך האביב יודע שהגיע הזמן?                                 כשהשמש מחממת את אבריו הרגישים
ולאן האניות מפליגות? לאן?                                    לזהם את הים....(לצערי)


מי אוהב אותך יותר ממני?                                     אני (אפילו שהמראה לא תמיד שמחה)   
מי מצחיק אותך כשאת עצובה?                                בן-10 מצחיק שלי כשהוא שר ומצחקק
עד מתי תהיי שלי?                                               עד שיגמר...
ולמה את שותקת?                                               כי אני מאושרת

למה יש מלחמות וכאב?                                        כי יש אנשים שרוצים לשלוט על הכל
למה אלוהים לא מתערב?                                      אין לי באמת תשובה....כי אולי...אין
למה כשאת כאן זה עושה לי טוב?                            כי אני מחבקת מנשקת ואוהבת אותך
למה יש אנשים שחיים ברחוב?                                כי הרימו ידיים וויתרו על חייהם
איך האביב יודע שהגיע הזמן?                                 כי הגשם פסק השמש עלתה עת לפרוח
ולאן האניות מפליגות? לאן?                                    לצוד ולדוג את חיות   הים

מי אוהב אותך יותר ממני?                                     אמא שלי    
מי מצחיק אותך כשאת עצובה?                                בן- 14 החייזר שלי כשהוא קופץ לצלילים מוזרים
עד מתי תהיי שלי?                                               אני רוצה לתמיד
ולמה את שותקת?                                               כי אני לא רוצה שיגמר לעולם

של מי האדמה?                                                  של זה שמכבד את אמא אדמה 
של מי הזהב והיהלומים?                                       של מי שכול להרשות לעצמו
איך האביב יודע?                                                 יש קשת בענן וניצן....ואביב

מי אוהב אותך יותר ממני?                                     אתה ללי בעלי (לא רוצה מישהו אחר)
מי מצחיק אותך כשאת עצובה?                                חיוך של תינוק או ליקוק של כלבלב
עד מתי תהיי שלי?                                               עד מתי שתרצה אותי לצידך
ולמה את שותקת?                                               כי מעדיפה עכשיו לחבק.

 

 

 

ועוד שיר בלתי נשכח....

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 29/4/2007 20:13  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-2/5/2007 23:14



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)