לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

בורא פרי האהבה!


 

 

...ועוד 3 זכרונות קצרצרים

  1. כשהשתחררתי מהצבא חיפשתי עבודה, מצאתי משהו קליל הייתי מזכירה באיזה חברת מהנדסים היה ברור לי ש-ללי ואני נתחתן רק צריך להסתדר קצת אז עבדתי גם הוא עבד וקנה כבר טלויזיה גדולה בכדי שיהיה לנו ושם אותה בחדרו ראינו בה את האורויזיון (אז זה היה עדיין מקובל).
  2. כשהחלטנו להינשא הודענו להורים (טוב זו לא הייתה ממש הפתעה) חיפשנו בית חשבנו שנכבוש את העולם ואז פתאום הגיעה העלייה הגדולה מרוסיה, כל עם ישראל ראה בפוטנציאל והקפיצו מחירים. כל מה שחשבנו שיש..., נתברר שאין! בסופו של דבר קנינו דירה קטנה עם משכנתא גדולה וזהו העיקר האושר, (דירתי הקטנה והאהובה עד היום!).
  3. בזמן שהחלטנו להינשא הגעתי לבוס שלי להודיע שאני מתחתנת, הבאתי הזמנות לעמיתי לעבודה, כולם הגיעו. זו הייתה חתונה נהדרת. בזמן החתונה חגגנו ימולדת לחמי ז"ל, אני נזכרת בפניו המאושרות והמחייכות, זה היה היום המאושר בחיי. כשחזרתי מירח דבש קצר באילת נקראתי לבוס והוא חיכה לי עם מכתב פיטורין, בטענה שלא מתאים לו עכשיו אישה (נערה) שתכנס להריון ותעלם לו. ...(מי חשב אז על ילדים), מאוד הופתעתי.  אבל רק התחתנתי... חייכתי, אמרתי תודה (ועל לחיי דמיעת עלבון), יצאתי מהמשרד והמשכתי בחיי!

 

- כשהלכתי לרבנית לקבלת עצות לנישואין, היא הייתה מאוד נחמדה וחביבה. אני לא זוכרת הרבה מימה שהיא יעצה לי,

אבל דבר אחד מאוד מצא חן בעניי ונחרט בזיכרוני ואני דבקה בו גם היום. היא אמרה לי לכל עונה יש את הפרי שלה

וכל פעם שאת טועמת פרי חדש בעונה ברכי "בורא פרי העץ " השבוע ברכתי  "בורא פרי האפרסק"

ו"בורא פרי האבטיח" .      אני פשוט חושבת שזה יפה!

 

 

 

 

 


 

 

יש תמונות המשך מהטיול של השבוע שעבר ב-גן עדן זה כאן

 מוזמנים...

נכתב על ידי , 6/5/2007 23:29  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדה ב-10/5/2007 23:07



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)