לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

פוסט ג'וסי


 

 

הגיסים והגיסות שנכנסו לחיי מאז שנשאתי, הם חלק בלתי נפרד מחיי

והתחושה שלי אלייהם היא כקשר דם ממש אחים ואחיות!

 

גיסתי  הבכירה (המכונה אתי) אחותו של בעלי

היא גדולה מבעלי ב 10 שנים צעירה בנפשה יפיפייה

חתיכה ובעלת נפש עדינה היא המארחת האולטימטיבית

אנחנו מאוד אוהבים להתארח אצלה היא מבשלת נהדר

ללקק את האצבעות!  וחברת נפש לכל דבר כשאני צריכה כתף

יש לי אותה!

(ואני גם אוהבת את בנותייה המקסימות והכישרוניות שצמחו לנגד עניי והפכו לנשים כשרוניות ועצמאיות!)

 

גיסי בעלה (המכונה דדה)

גבר נאה, איש כפיים העושה פלאים בעץ

תמיד כשהמשפחה נפגשת הוא מסמר הערב.

מצחיק אותנו עד דמעות, הוא גם צייר נהדר

ואיש מאמין ובעל כבוד לזולת!

 

גיסי (המכונה גו') אחיו של בעלי

החבר הכי טוב שלי הרבה פעמים אנחנו יוצאים לבד אני והוא

כוס קפה ומסעדה איש שיחה ממש נעים לשבת ולדבר איתו

לא תמיד אנחנו מסכימים אבל בהחלט מכבדים אחד את דבריו של השני מקשיבים.

ואני אוהבת אותו אהבת נפש!

 

גיסתי (המכונה ז'קי) אשת אחי

אישה מקסימה וחמה היא חברה טובה ותמיד נעים לדבר איתה

והיא הביאה לי את אחייני (בנה השני) הקטן והמתוק ממש ביום ההולדת שלי! ממש בשבילי...(כאילו)

חבל לי רק שהם גרים קצת רחוק.

 

וגיסתי (המכונה שיר לי) אישתו של ג'ו

היא הגיעה למשפחה בזכות חמותי שהביאה אותה לבייתה בעודה נערה ואפילו העניקה לה את השם העיברי.

זהו סיפור רומנטי מלבב -  היא הייתה נערה עולה חדשה שהגיעה ארצה בתחילה ללא הורייה ושהתה בבית דודתה בכדיי לחסוך כסף ללימודים היא ניקתה מדרגות בבלוק של חמותי. חמותי הכניסה אותה לבייתה והכירה אותה לבנה והאהבה שם החלה לפרוח.

ממנה אני לומדת הרבה דברים ומכיוון שהיא עסוקת בתחום החינוך אני מתייעצת איתה והיא מעשירה אותי.

בחורה כשרונית חכמה ומייצרת דברים יפים. צובעת, מציירת, עושה תכשיטים ומנגנת בפסנתר.

ממש נעים להיות בחברתה,  (וכמובן שאני מתה על ילדייה המתוקים).

 

 

אתמול חגגנו לה ימולדת

 

מזל טוב לך גיסתי החביבה הבאת שיר לחיינו אוהבים אותך המון!

 

 


 

זהו ציור שגיסי דדה צייר במרפסת ביתו בליל יום העצמאות ה- 59

 

וזוהי תמונה שצילמתי בטיול שבת שבוע שעבר בנחל צלמון

מוזמנים לראות ב"גן עדן זה כאן"

מוזמנים

 

  

שהשבת תהייה נעימה ונינוחה!

אמרו שירד גשם

נכתב על ידי , 11/5/2007 12:57  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-14/5/2007 19:59



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)