לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

אני אמא


 


 

חלפה תקופה של שנה ועוד קצת ו....הנה (בהחלטה מחושבת להרחיב את המשפחה)

אני נהייתי לאם.

 

1. כשגיליתי שאני בהריון הייתי המאושרת באדם, אהבתי את תקופת ההריון, אהבתי להרגיש את החיים בתוכי, הרגשתי שאני עולם!

 

2. כשחשתי שהיום הגיע ואני צריכה ללדת הוא לא ממש רצה לצאת... אז ילדתי בניתוח קיסרי את הנסיך הקטן.

 

3. ילד קטן וחייכן הגיח לעולם, תינוק מדהים, הייתי יושבת איתו שעות מריחה אותו, שרה לו, צוחקת, מחייכת,

בוכה ומתפללת שיגדל למדינה בלי מלחמות....

 

(באותם השנים היו הרבה פיגועי התאבדות בארץ הייתי מוצאת את עצמי יושבת מול הטלויזיה ובוכה).

 

אף פעם לא חשבתי כך רק שהפכתי לאם הבנתי עד כמה אני השתנתי!

פתאום הכל היה ברור פתאום הבנתי את אמא שלי.

 

 

 

 

 

כשבני קיבל את ה"אבעבועות " נוצר לו פצע בצד הראש מגירוד כשהמחלה נגמרה

וקיבלתי אישור להחזירו למעון עדיין נותרה נקודה עגולה מהפצע.

אחת הגננות במעון העירה לי שזה נראה כאילו כיבו עליו סיגריה. "איך היא בכלל מעיזה לומר כזה דבר".

 כל-כך נפגעתי!

 

(יש לו עדיין צלקת קטנה)

 

 

 

(נכון בן חייזר שלי שאתה אומר שאני מביכה אותך אבל יקירי אני אוהבת אותך ואתה היית תינוק משגע !)

 

* הח'ברה שלו קוראים אותי לפעמים 

 

 

נכתב על ידי , 14/5/2007 19:18  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-18/5/2007 22:34



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)