לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

לא זה לא הרבה...


מה שאני רוצה.

 

זהו השיר של הסדרה "מסודרים",

אך רק  שיניתי קצת את המילים.

 

ובעצם מי לא חולם להיות כך מסודר

ולא לחיות בלחץ לקראת יום המחר.

 

מה שאני רוצה  במקור:  שרון הולצמן

 

וזוהי גירסה עם שינויים קטנים עבורי...

 

מה שאני רוצה
זה להפסיק להיות

לחוצה מהעבודה

ולצאת לחופשה ארוכה


מה שאני רוצה

זה להיות מעט מסודרת

ולהצליח לרכוש דירה

קצת יותר מורחבת

לא זה לא הרבה
מה שאני רוצה
לא זה לא הרבה
מה שאני רוצה
לא זה לא הרבה
מה שאני רוצה
לא זה לא הרבה
מה שאני רוצה
מה שאני רוצה

מה שאני רוצה

זה לקום בבוקר
ולא למהר לשום מקום

ככה להעביר עוד רגע במיטה

לפני שיתחיל היום


מה שאני רוצה

זה חיים קצת לא נורמלים
כמו של עשירים
ככה לצאת לבזבז כספים

מבלי להתחשב בתזרים מזומנים

לא זה לא הרבה

מה שאני רוצה
לא זה לא הרבה

מה שאני רוצה
לא זה לא הרבה

מה שאני רוצה
לא זה לא הרבה

מה שאני רוצה
מה שאני רוצה

 

אילו המילים שלי לשיר הזה

ואני  לא חושבת שממש הגזמתי עם זה

 

אבל היום כשישבתי מול המחשב בעבודה

ברדיו שמעתי וזמזמתי  דווקא

את השיר הבא....

א ש ל י ו ת.... (קישור)

  

("מסודרים" דרמה קומית המביאה את הסיפור של גיא פוגל, המנכ"ל (אסף הראל), סמנכ"ל השיווק-

תומר לוי (אסי כהן), המתכנת הראשי ארז קליינר (ערן זרחוביץ') והמעצב ברלד (מאור כהן).

ארבעת הבעלים של חברת ג'ימלאיה הצליחו להגשים את החלום הישראלי של שנות האלפיים:

הם מכרו את הסטארט אפ שלהם לתאגיד אמריקאי תמורת 217 מיליון דולר ומעכשיו הם יכולים

לממש את כל הפנטזיות שחלמו עליהם, אבל בכלל לא בטוח שזה יהפוך אותם ליותר מאושרים.

זהו לא סיפור נדיר במיוחד. בעשור האחרון גדל דור שלם של ישראלים על פנטזיית ה"אקזיט".

מימי בועת ההייטק של שנת 2000 ועד השנה החולפת, שבה נמכר מס' שיא של חברות ישראליות לחו"ל.

הם חולמים על מיליונים, מהר ובדולרים. חלום שעומד בסתירה כמעט מוחלטת להוויה של דור

ההורים שהסתפק בשאיפה הצנועה, הישראלית כל כך: להסתדר בחיים).

 

ומה את/ה רוצה?....

נכתב על ידי , 3/6/2007 23:51  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-5/6/2007 22:24



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)