לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

מודעות עצמית


 


 

עם החברות שלי אני אוהבת לצאת, לשתות קפה, לדבר,  ולרכל,

לצחוק, לראות סרט, לשחרר קיטור, ולהעביר ערבים נעימים.

אני אוהבת אותן הן חברותיי

 

ביום שני בערב הייתי עם אמא בתיאטרון בהצגה  של בית לסין "תה"

אחרי ההצגה אנחנו מטיילות קצת מדברות מעבירות ביקורת

נחמד לי שאמא חזרה לעצמה, אני מאוד אוהבת לטייל להיות בחברתה

איתה אני אוהבת ללכת לקנות בגדים, להסתובב בחנויות

לשבת לדבר ולשתות כוס קפה (היא שותה מיץ תפוזים),

אני אוהבת אותה, היא כמו חברה טובה ויותר היא אמא

 

עם המשפחה אני אוהבת לעשות הרבה דברים

להתארח אצל גיסתי היא חברה טובה והיא גם מבשלת מצויין!

לשוחח עם אחי ולטייל.

לטייל אני אוהבת בעיקר עם גיסי וילדיו , בוחרים מסלול מטיילים.

מכירים את הארץ לאורכה ולרוחבה.

אני אוהבת אותם הם משפחה.

 

עם הילדים שלי אני אוהבת לעשות הכול לדבר בערב

לראות  טלביזיה, וללכת לסרט, לטייל ואפילו לפעמים לריב

(לא ברצינות) אינטראקציות משפחתיות מאהבה

אני אוהבת אותם הם פרי חלציי הם  ילדיי

 

עם ללי שלי אני אוהבת לעשות הכל

לצאת איתו לבד לארוחת בוקר ולשוחח (כמו הבוקר)

לטייל, לנפוש, אני אוהבת שהוא מפנק אותי בארוחות טעימות

אני אוהבת ללכת לישון איתו לקום ולראותו לצידי

אני אוהבת אותו הוא בן זוגי, האיש שלי, אהובי!

 

כולם אוהבים אותי

אמא, משפחה, חברות ובעלי כולם אומרים לי

את יפה תשמרי על עצמך....

עכשיו גם הרופאה אמרה...אז...

 

אני רק חושבת שאני צריכה לאהוב קצת יותר אותי!

 

איך מחלטים על עצמך, בשבילך, לטובתך,

איך מתחילים....איך לא רק מדברים ולוקחים אחריות?

ומתחילים!

 

לאכול נכון

לא לעשן

לעשות התעמלות

 

לעשות הכל בכדיי להמשיך ולהיות נאהבים ואוהבים חיים!

 

 

 

 

נכתב על ידי , 8/6/2007 16:37  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ישר בעיניים*-* ב-12/6/2007 13:18



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)