לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

עכשיו אני.


אני זוכרת ימים בהם הסתכלתי במראה ואהבתי את מה שאני רואה, אהבתי הכל.

אני זוכרת ימים בהם הייתי יוצאת לרחוב אם תחושה שמסתכלים עליי בגלל שאני נראית טוב.

אפילו ההיריון היה מחמיא והייתי מסתובבת בחצאית קצרצרה.

יומני היה קר.... והיה חם .... השנים חלפו וכנראה ששכחתי להסתכל במראה.

כי היא זו שמשתקפת משם...אני מעדיפה להתעלם מימנה.

הרי בגדים יפים יש בכל המידות והכל ניתן קצת להסתיר

אבל עכשיו כבר אין לי ממש היכן להתחבא.

וגם הבריאות שלי צועקת הצילו הצילו...אם לא אעשה משהו

אצטער על זה לתמיד!

 

אז כמה שינויים לחיים

 

אז...מיום חמישי אני כבר לא מעשנת

ובערב אני יוצאת לשעה של הליכה

שותה מים ללא הפסקה

ונרשמתי לקבוצת תמיכה ...

התחלתי ...

ועכשיו אני!

הדרך ארוכה!

 

אבל עידוד ותמיכה מתקבלים בברכה! ומשהו נחמד שימו לב איזו מהירות...! וואו...

 

 

 קישור....

 

http://youtube.com/watch?v=RB-wUgnyGv0

 

 

 

אגב גילתי שאפשר לראות עוד כשרונות מהתכנית בתום הסרטון ישנן אפשרויות בחירה נחמד!

נכתב על ידי , 12/6/2007 23:30  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-14/6/2007 23:13



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)