לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

שבוע שלישי


1.7.07

שבוע שלישי

 

לצערי לא ירדתי השבוע

טוב אני לא אחפש תירוצים...אבל לא  התייאשתי

אמנם זה השבוע הזה של החודש שבו נשים הופכות להיות עצבניות

ואסור להתקרב עליהן וגם רצוי לא לעצבן אותן

ויש כל מני חשקים לטעמים (...אפילו שבאמת התאפקתי)

למשל אתמול הייתי מוזמנת לגיסתי והיא הכינה פיצות

ובאמת לא אכלתי פיצה ...רק לקחתי ביס קטן

כי אחת העצות הן :  כאת/ה מוזמנ/ת מומלץ לאכול נחמ"ד

וזה אומר נטעם חתיכה מכל דבר  וזאת בכדיי שנתכבד

ונכבד את בית מארחנו.!

 

המצחיק הוא זה שנשקלתי התברר שהעלתי כ- 400 גר'

מאוד הייתי מאוכזבת וכשהתחלנו לדבר המנחה אמרה שיש מצב

שכשאנו שותים הרבה, המים שוקלים גם. בדיוק כמו שאם נחזיק

בקבוק מים של ליטר ונישקל, נהייה קילו יותר.

מה זה התחשק לי פיפי באותו הרגע.

אז שאלתי אותה  "זה אומר שאם אעשה עכשיו פיפי אשקול פחות?"...

המנחה אמרה תנסי ותראי! כמובן שלא התמהמתי  (עשיתי פיפי)

ומיד נשקלתי  וראו הפלא ופלא...400 גר' פחות....

מיד התוצאה תוקנה. לפחות לא העלאתי במשקל...

פשוט הייתי מלאה במים! 

 

ובכן אני מקווה שבשבוע הבא אחזור לסורי וארד!

אני לא מתכוונת להתייאש!


 

 

 

ממליצה בחום לראות עד הסוף ביצוע מקסים!

תודה Green

נכתב על ידי , 1/7/2007 23:07  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-20/7/2007 22:47



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)