לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

שבוע רביעי


8.7.07


שבוע רביעי

 

אני רוצה לומר לכם באופן חד משמעי....דיאטה זו לא הרעבה עצמית

אין מצב שאני רעבה! ואין מצב שאני לא אוכלת

אני אוכלת שש ארוחות ביום

לפני שהחלטתי לשנות ולעשות שינוי בחיי

בקושי הייתי אוכלת בעבודה...

בקושי שותה מים,

הייתי חוזרת הבייתה מורעבת

ומתחילה לאכול מכל הבא ליד....

פותחת את ארונות המטבח ומוציאה לי שוקולד ואחר כך מחממת משהו

ואחר כך אוכלת פרי, דברים שלא קשורים אחד בשני.

 

היום ממש לא!

 

1. בבוקר אוכלת צנים עם גבינה

חותכת ירקות טריים לקופסא (לעבודה) לוקחת בנוסף פרי ומעדן

בקבוק מים 750 מיל'  ויוצאת לעבודה.

כל היום לוגמת מהמים וממלאת במשך היום את הבקבוק עוד פעמיים לפחות

 

2. ב- 10:00 אוכלת את המעדן

 

מים... מים... מים 

 

3. ב- 13:00  לוקחת את קופסת הירקות

(גזר, מלפפון, קולרבי, פלפל, עגבניות שרי

ירקות חתוכים לרצועות דקות ומנשנשת במשך שעה מול המחשב

ממש כמו חטיף!

 

מים... מים... מים.

 

4. וב- 15:30 אוכלת פרי  או חטיף דיאטתי  60 קל'

 

מים... מים... מים

 

5. מגיעה הבייתה בסביבות 17:00

ואוכלת את הארוחה החמה שלי

 

 

ב- 18:30 יוצאת לשעה וחצי הליכה, לפעמים אני והמוסיקה ומים

ולפעמים אני המוסיקה, חברה ומים.

מגיעה הביתה כמובן מקלחת.

 

6. ובלילה מתפנקת עם גלידה דיאט, או קורנפלקס

מה שמתחשק.

 


לכן אין מצב שאני רעבה!

 

הורדתי השבוע 1 קילו ומאה גרם

 

סה"כ- כרגע 4 קילו

 

אני רוצה לציין שיש בקבוצה בנות שהודו שלא אכלו לפי תפריט

של 6 ארוחות ולא ירדו. לכן חשוב לציין שאכילה לא מאוזנת

לא תורמת להרזייה בכלל. ואפילו מעכבת אותה!

 

תאמינו לי לא אכפת לי אם ארד גם פחות בשבוע

העיקר שאשמור על מגמת הירידה, והתזונה הנכונה!

הדרך עוד ארוכה....מקווה לשמור על מגמת ירידה

אפילו אם זה יהיה רק 500 גר' או פחות.

 


הידעתם? אם יש הפסקת חשמל אתם יכולים לקחת אגוז קשיו

ולהשתמש בו כנר....

(תארו לעצמכם עד כמה הוא רווי בשמן!)

 

המשך שבוע נעים לכולם

 

נכתב על ידי , 8/7/2007 22:45  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-20/7/2007 22:46



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)