לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

Blue Bird Of Paradise


כשהייתי נערה היו לי חלומות בראש כמו לכל נערה, בזמנו הייתה לי

חברה טובה "הכי טובה" היינו חולמות יחד, איך נזדקן יחד ונשאר חברות לנצח…

אין לי מושג מה איתה היום.

יש לי עוד חברות ילדות שנשארתי איתן בקשר טוב, אבל זה בהחלט לא כמו

שהיה פעם, סדר העדיפויות השתנה, משפחה, ילדים, עבודה, בית.

כל אחת פנתה לדרכה ולחייה וזה ברור לי.

גם אני פניתי לדרכי ועם השנים רכשתי חברות חדשות.

בעיקרון אמהות של ילדים שהיו עם ילדיי בגן, או בבי"ס ונהיינו חברות לצרות

זהות, גידול הילדים וחינוכם. ילדים מתבגרים, דיאטה, וחיוצ'

אנשים מתחלפים בחיינו. ואילו הנשארים הם סלע קיימנו.

אני אוהבת את כל חברותיי ומעולם לא כעסתי על אילו שנעלמו מחיי

אני יודעת שגם אני נעלמתי מחייהן...ואולי זו פשוט בחירה שנעשתה

מאילוציי מקום וזמן. ולפעמים מתגעגעים לרגעים של פעם וחושבים...

מה איתה?, ולאן זו נעלמה?, ומה עבר בחייה?, הרי כל אחד טומן בחובו סיפור חיים.

אז מתקשרים, או נפגשים במקרה, או אולי מפגש מחזור או משהו כזה....

ו "היי מה עניינים?"  ו"כמה זמן לא שמענו!" " מה קורה?"

מה שלום הילדים?"  "מה שלום אחיך? והורייך?"

 "מה באמת...לא ידעתי משתתפת בצערך."

 "וההיא התגרשה,"  ו"זו לעולם לא התחתנה," " ולזו יש מחלה...שלא נדע".

ואיך שההיא השמינה...ואיך שזו רזתה...וזו שהייתה  שקטה התחתנה

עם מלייאן והם עושים חיל בחו"ל."  באמת....טוב היה לראות אותך ולשמוע....

 אל תיעלמי לי שוב ...תשמרי על קשר...תתקשרי...טוב...ביי! (חיבוק... נשיקה)

ועוד שנה חלפה...והיא נעלמה...

או בעצם אולי זו אני!....

(לא שיחה אמיתית...ולפעמיים...אולי...בהחלט יכולה להיות).

Bird Of Paradise

קישור למצגת תמונות מקסימה עם השיר

 

Performer:  Snowy White

 

Snowy White Saw you flying by
Flash of Turquoise Blue
I just had to try
To keep your life in view

My bird of paradise
Sweet bird of paradise

Wish that I could fly
I'd be beside you now
But I can only sigh
And watch you circle round

My bird of paradise
Sweet bird of paradise
My bird of paradise
Sweet bird of paradise
My bird of paradise

So you fly away
When will you come again?
So I can watch you play
In the pouring rain

My bird of paradise
Sweet bird of paradise
My bird of paradise
Sweet bird of paradise
My bird of paradise

 

 


 

 

שבת טובה!

נכתב על ידי , 13/7/2007 16:27  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nunni ב-20/7/2007 15:23



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)