לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

שבוע חמישי - דרך המלך


 

15.7.07

שבוע חמישי

 

השבוע הורדתי רק 800 גר' , אבל אני לא מאוכזבת....בודקים לאחור במה חטאתי...

אז אולי הגזמתי קצת בעניין האבטיח...שהיה מתוק וטעים....או שתייה קרה של תות בננה שקרצה לי מהמקרר...

ובדברים התמימים הללו יש הרבה קלוריות מיותרות

זה אמנם נהיה עניין שבשגרה דיאטה שלי, אבל בכל זאת יש פיתויים שלפעמים קשה לעמוד בפניהם.

לכן המדריכה ממליצה על מה שנקרא "מנה מותרת"....

"מנה מותרת" היא מנה של שחיתות (עד 700 קלוריות) שנכנסת ככה באמצע השבוע בכדיי להרגיע יצרים.

 

כשאני מגיעה ביום שני לעבודה מיד הבנות שואלות "נוווווווווווו כמה?"

זה בסדר אין לי בעיה אם זה...זה פשוט מחייב אותי יותר לעמוד בפיתויים

זה הרי לא נעים לבשר שעליתי....

המפגשים הם באווירה של סדנת "גמילה" אין ספק שזו גמילה!

גמילה מהדברים שעשו לי רע!  (ועוד כמובן שבמגביל גם הפסקתי לעשן).

ואני מאוד שמחה שאני עומדת במשימה, ויש כאילו שכבר מבחינים בשינוי

וזה עושה את זה יותר נחמד, כמובן שדרכי עוד ארוכה אבל אני על דרך המלך!

מחר אני מוזמנת לחברת ילדות הודעתי לה מראש שאני שומרת ובוררת דברים שנכנסים לפי.

ומכיוון שאני מכירה אותה כמארחת משקיעה במטעמים, ביקשתי שמטעמיה יהיו צנועים!...

כי אני אוכלת כמו ציפור....

 

 

אגב לכנריות שלום....הן רק מפצחות גרעינים ומפזרות בכל מקום.



 

 

בשבת טיילנו קצת בטבע בשמורת תל דן...באוירה נעימה מוצלת ולאורך הנחל

וכמובן שצילמתי. ואתם מוזמנים לראות ב"גן עדן זה כאן".

 

המשך שבוע נעים

 

נכתב על ידי , 16/7/2007 23:35  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-20/7/2007 21:50



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)