לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

הר העצות


לפרוייקט של ח.ש.ת


 

עצות הן תמיד טובות....

(הרי מי שמציע אותן כוונתו צריכה להיות טובה)

 

את כל העצות שבחיי בעצם קיבלתי מהוריי (הר של עצות)

ותמיד חשבתי שהעצות הללו לא בשבילי

אפילו שהעצות האלו בסופו של דבר התבררו כעצות הטובות ביותר!

 

אמא שלי כאמא  דאגנית מטבעה, תמיד העירה לי על הנטייה

שלי להשמנה ודווקא ברוח טובה. ואני תמיד נפנפתי אותה בביטול....

עד שהתברר לי שזה משפיע לרעה בבריאותי, לחץ דם גבוהה, שומנים בדם.

כל הדברים שיובילו בסופו של דבר לבעיות לב....חבל שלא הקשבתי לה בזמנו.

 

אבא שלי תמיד אמר לי תלמדי! זה חשוב תלמדי ותוציאי ציונים טובים

מודה ומתוודה, אני הייתי תלמידה מאוד בינונית...העדפתי ח'ברה ובילויים

ובסופו של דבר לא יצאתי ללימודים אקדמיים, נכון שלמדתי גרפיקה

ואני עוסקת בזה ומאוד אוהבת את עבודתי. אבל יכולתי להשקיע יותר ברצינות

וללמוד יותר....

 

אני לא מצטערת על שום מהלך בחיי, הלכתי בעקבות ליבי ואהבתי

הקמתי משפחה למופת ואני גאה! אני מחנכת את ילדיי להשקיע בחייהם

לקרוא וללמוד לצד הנאה ובילוי, (בעצם כפי שהוריי חינכו אותי)

בתקווה שהם יבחרו לעשות את הדברים הנכונים,

הריי בסופו של דבר הבחירה תהייה שלהם (וכמובן גם הטעויות).

 

לפי דעתי אין עצה רעה....

עצות הן תמיד טובות,

השאלה איך מתייחסים אליהן?

האם העצה מתאימה לך?

האם היא תוביל אותך להצלחה או לכישלון?

בסופו של דבר המהלך הוא אישי!

 

וכל אחד הולך לפי עצת ליבו!

 


עצות טובות:

 

* להפריד את הכביסה הלבנה מהצבעונית

 

* תמיד לשמור דבר אחד או שניים לעצמכם

 

* והכי חשוב ....קודם כל לעשות מה שטוב לכם!

 

עריכה

ופיתאום נזכרתי בקליפ הזה:

 

 


* עידכון על השבוע השישי בדיאטה בפוסט הקודם

 

* המחשב שלי עושה בעיות (הוא נכבה כל 5 דקות)

והוא מרעיש כמו טרקטור....

ואני שולחת אותו לדר' "לטיפול נמרץ".

ולעת עתה אבוא לבקר כנראה ממחשב אחר.

 

....(הטכנאי יבוא מחר)

 

אז אני כאן מבקרת, קוראת ונהנת בחברתכם

ומשקיפה בעניי עליכם

 

המשך שבוע נעים!

 

DAF

 

 

נכתב על ידי , 23/7/2007 07:19  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-28/7/2007 21:53



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)