לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

קמפינג


סופשבוע החלטנו כמשפחה לעשות משהו שונה, החלטנו לצאת לקמפינג,

יחד אם גיסי (האח של בעלי) ומשפחתו, אני כילדה עם משפחתי מעולם לא עשיתי קמפינג,

ללי (בעלי) כילד עם משפחתו דווקא עשה. ואנחנו  עם הילדים זו הפעם הראשונה שהחלטנו

לעשות קמפינג, קינינו את כל הציוד הנדרש שני אוהלים, מזרנים, אמגזית, ארזתי בגדים לטיול

ובגדים להחלפה, כמובן בעלי ואחיו קנו את הבשרים בכדי לעשות על-האש ויצאנו לטיול שלאחריו

נתמקם בקמפינג. ראשית נסענו לבריכת המשושים, כבר בירידה במסלול , חשבתי "או הו העלייה

חזרה הולכת להיות לי קשה, אוקיי נעבור גם את זה", ירדנו הגענו למקום קסום בריכה מדהימה

הילדים קפצו למים אני שכשכתי את רגלי וצילמתי, חייבת לספר לכם כהקדמה על גיסי החביב גילי,

גילי אוהב בריות ואין לו בעיה כלל לנהל שיחה עם אנשים שהוא כלל לא מכיר,  פשוט סתם כך.

לדוגמה, הייתה קבוצה של נערים ונערות בני 17 מגן שמואל, בבריכת המשושים, והוא כבר ניהל איתם שיחה ,

של מאיפה, ומה הם עושים ולמה.....הוא מקרין נוחות, הוא מצחיק וחביב וכייף לדבר איתו.

סיימנו את שהותנו בבריכה והתחלנו לעלות. ואני חייבת לציין שלא חשבתי שיהיה לי כל-כך קשה...

 כנראה שאני לא בנויה לזה, עליתי לאיטי אבל מודה שלא עשיתי חיים קלים לבעלי שדאג לי מאוד משום שלא חשתי בטוב.

וכשהגעתי למעלה גיסי החביב אץ והביא לי קרטיב קר לצנן את גופי ונשמתי.

אחר כך החלטנו להמשיך למשהו קליל יותר נסענו למעיינות עדן השתכשכנו שם במים.

ונסענו להתארגן בפארק הירדן.... לא תיארנו לעצמנו שיהיה כל-כך חם ובכל זאת מצאנו מקום חביב ומבודד ליד המים,

גילי הוציא חכה והתנחל על שפת המים בכדיי לדוג, לביתו דג לקערה, אנחנו הקמנו אוהלים,

שיפדנו שיפודים התקלחנו, ולא סתם סיפרתי לכם על גילי ואופיו החביב, משום שאיך שהתארגנו לעשות על-האש

 וללי שלי (השף הבלתי מעורער) התמקם בעמדת המנגל, גיסי צד לו זוג צעיר וחביב אשר היו לידנו והגיעו לא כל-כך

מצוידים והזמין אותם לארוחה, הם הודו לנו מקרב לב והצטרפו לשולחן

הבחור היה שחום וחביב ,תל-אביבי (דומה קצת למעודה מכוכב נולד) והיא עולה חדשה מאנגליה צעירה בלונדית ויפה

העושה במקרה השתלמות הוראה באזור בו אנו גרים. כמובן שאוכל היה בשפע, והשיחה קלחה והיה מאוד נחמד.

הלילה ירד, והעייפות נפלה עלינו נכנסנו לאוהל, ומסתבר שאין מצב שאני נרדמת, אולי זה האוכל, אולי הקפה,

אולי המזרן הלא כל-כך נוח, החום, רחשי הלילה, התהפכנו ולא הצלחנו להירדם. אני החלטתי שאני יוצאת מהאוהל,

לפחות שללי שנהג כל היום וצריך לנהוג גם מחר, יירדם קצת. יצאתי את האוהל התיישבתי על כיסא בחוץ והקשבתי ללילה,

הבטתי בעצים  ובכוכבים עד שהעייפות בסופו של דבר נפלה גם עליי נכנסתי חזרה לאוהל ונרדמתי עד עלות השחר,

בבוקר החם כשקמנו, ללי מעד ועיקם את כף רגלו, וזה כואב מאוד בסופו של דבר, החלטנו שטיול ארוך לא נוכל לעשות.

אז שכשכנו קצת במימיי הפארק, ויצאנו לסיור קצר בבניאס, אח"כ חזרנו הביתה.

 

החום ולחות דיי פגעו בהנאה של כולם....

אבל זו הייתה חוויה ובפעם הבאה, נבחר יום פחות חם לקמפינג. 

 



*תמונות יופיעו בהמשך השבוע ב"גן עדן זה כאן"


 

29.7.07

השבוע לא הורדתי כלום

 

 

תפילה להצלחה

אנא ה' - שאוכל רק בזמן הנכון

שלא אוכל מתוך מעצבות, ולא מתוך ייאוש, ולא מתוך שיעמום

שהאוכל יהיה רק לבריאות הגוף והנפש.

אנא ה' - עזור לי שאצליח במטרתי.

אמן ואמן.

 

 

תפילת השלווה

אלי תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם

האומץ לשנות את אשר ביכולתי

והתבונה להבחין בין השניים

אמן

 

אילו תפילות מחזקות בהן השתמשה המדריכה

בכדיי להתחזק כשהורידה היא ממשקלה,

(היא הורידה 52 קילו).

 




 ט"ו באב

 חג האהבה

אז פשוט תאהבו  כבכל יום

כי כל יום מתאים לי! 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 29/7/2007 23:43  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של litana ב-2/8/2007 12:33



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)