לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

משהו...


 

רציתי לספר על יום שני ט"ו באב, הייתי במסיבת ימולדת של חברה, אחותה הפתיעה אותה והזמינה חברות,

נפגשנו, אחר כך יצאנו לפאב מסעדה, קשקשנו היה נחמד, מאוד, ובערך באחת בלילה כשהיינו בדרכנו בחזרה לרכב

נתקלנו בזוג, נער ונערה שקשה לתאר את מצבם הם היו "שפוכים" לא יכלו לעמוד על הרגלים, הנערה הייתה בעולם אחר,

שאלנו בדאגה מה היא שתתה  " היא אמרה שוודקה רד-בול,  לנו היה נראה כאילו בכלל הם היו על סם כלשהו

כי בקושי הם עמדו על הרגליים. הדאגה הייתה מה לעשות איתם, במיוחד עם הנערה שהיא במצב כזה מאוד פגיעה,

ניסינו לדלות מימנה מספר טלפון של הוריה, והיא סירבה לתת, בסופו של דבר הגיע בחור מפוקח עם חברתו

והוא הביא להם מים, שטף להם את הפנים, והיה נראה שהוא דואג להם, אז המשכנו בדרכנו.....

הזדעזעתי לראות אותם ככה, זה היה מראה מאוד לא נעים.

וכן זה בהחלט גרם לי לחשוב למה? מה גורם לילדים לשתות עד לשיכרון חושים.

ואולי בכלל מישהו שם להם משהו במשקה, ולמה יש נערים שמסתובבים עם סכינים?,

ומאיפה כל האלימות הזו?, באמת כל כך משעמם להם?

גם אני הייתי צעירה, והיינו יוצאים לפאבים, מעולם לא השתכרתי!

וכן זה בהחלט מדאיג, ואולי זה בגלל שאני אמא!

 


היום יצאתי מוקדם יותר מהעבודה והלכתי עם אמי והילדים לקאנטרי...

איזה כיף לסיים כך את השבוע בבריכה

 


 

אכשהו אפילו שהמחשב שלי איטי ועשה בעיות הצלחתי להעלות תמונות, אז אתם גם מוזמנים

לראות ב"גן עדן זה כאן" את בריכת המשושים....

 

 

 

 

 

ואם מתייחסים לנושא החם שהיה...אז אני מודה מקרב לב לכל הבולגרים הנחמדים

שמבקרים ומגיבים ומבינים אותי כאחת שפשוט אוהבת סדר, ונושאים...כי ככה אני

שירים בנפרד, תמונות בנפרד, ויומן בנפרד.  מבחינתי זה דורש מאמץ אבל ... אני נהנת

ואני מקווה שגם אתם.

 


 

ואם יקחו לי את המחשב לטיפול...

מאחלת מעכשיו לכולכם

סופשבוע נעים!

 

 

 

נכתב על ידי , 2/8/2007 19:44  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-6/8/2007 19:04



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)