לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

13.11.07


 

38...משבר אמצע החיים....אמצע החיים? מה פתאום אמצע? אשכרה... אתגר גיל ה-40

רק רגע עוד דקה... עוד לא הספקתי מחצית מימה שרציתי....עוד לא.... ועוד לא...

יש לי רשימה ארוכה של עוד לא.... אני לא ארשום אותה....זו לא אני.

אני הטיפוס החולמני. אני לא אוותר על החלום! אני אמשיך ואחלום על מחר,

מחר אגשים את החלום של... לטייל גם מעבר לים, לצנוח, לצייר, לרקוד

לעבור, לצמוח, לגדול! (...לא במימדים)

להיות אני. ועל זה לא אוותר!....

אולי המציאות שלי קצת אחרת, אבל אני יודעת להודות על מה שיש לי,

וזה לא אומר לוותר על החלום...נכון?!....

 

אז אולי מחר זה יהיה רק סתם עוד יום למישהו אחר..

אבל המחר הוא שלי....זהו יום הולדתי,

ואני מודה על חיים בצל משפחה חמה תומכת וטובה,

אולי בלי הרבה אמצעים, אבל עם הרבה אהבה.

 

 

ועוד ... לפני שלוש שנים קיבלתי מתנה נהדרת, יש לי אחיין בן שלוש

ואנחנו חוגגים יחד...הוא מחר נוסע להר מירון ומסתפר בפעם הראשונה,

יהיה מוזר לראותו עם שיער קצר, את גברבר קטן!

אז אני מאחלת לו שפע ברכות, בריאות ואושר ושידע בחייו בינה הצלחה צחוק ואהבה!

 

 


שבוע 20...

השבוע הורדתי 700 גר' ...

 

ויום שלשי ה- 13.11.07 המדריכה שלי מחתנת את ביתה הקטנה

אז מאחלת לה ולביתה ובנזוגה שפע ברכות אהבה ואיחולים לבביים

 

אז....משהו קטן וטוב ....

 

ובכלל שה- 13.11.07 יהיה לכולם

       יום נעים!

 

 


 

כּובַע קסָמִים  /לאה גולדברג

 

 

כָּל הַיָמִים, כָּל הַיָמיִם
חוֹלֶמֶת אנִי עַל כּובַע קסָמִים.
כּובַע קָטָן, מקושָט נוֹצָה,
העושֶׂה כָל מַה שֶאנִי רוצָה.

אֶחבּוש אוֹתו ואומַר למָשָל:
"כּובע, עשׂה שֶאני אגדל!"
והִנה מִיָד הִננִי עוֹלָה,
וגוּפִי מִתמַתח וַאני גדולָה,
ואין כָמונִי בּכָל הָעולָם:
כי אני גבוֹהָה וגדולָה מכולָם.

והַכּל מִסתַכלים ביִראָה וכָבוד,
כִי הרי אני גדולָה עַד מאוד.
ואִמא בָּעֶרֶב כּבָר לא תאמַר:
"לכִי לישון, כבָר מאוּחָר!"
ואַבּאּ לא יִגעַר בּמִלים:
"אל תתעָרבי בּשׂיחַת הַגדוֹלִים!"
וכשֶאדַבֵר יַקשיבוּ כּולָם,
כּי אני הַגדוֹלָה בכָל הָעולָם.

כָּל היָמים, כּל היָמים
חולֶמֶת אני עַל כובַע קסָמים,
כּובַע קָטָן, מקושט נוצָה,
הָעושֶׂה כָל מַה שֶאני רוצָה.
הנה בּלִבי בַקשָה שנייָה:
"כּובע, הֶיֵה לאוניָה!"

מִיד הוּא קוֹפץ מֵראשִי ליָם
וַאני מַפליגָה בּו לכל הָעולָם,
לאִיים רחוֹקים, לאֶרֶץ זָרָה,
נוסַעַת הָלוך וחזָרָה,
ורואָה עָרים והַרבֵּה אנָשים,
פַרסים והוֹדים וכוּשים,
ואיש לא יָבין ואיש לא ידַע,
כּי נוֹסַעַת בַיָם יַלדָה לבדָה.

ואִם יִהיֶה לי בַיָם עָצוב,
אומַר לו:"כּובַע, הבַיתָה שוב!"
ואָבוֹא לבֵיתי וּמִכָל הַמדִינוֹת
לכָל חברַי אָביא מַתָנות.
ומִסביבי יֵשבו חבֵרים
וַאני אסַפּר לָהֶם סיפּוּרִים,
ואיש לא יָעֵז להַגיד לי עַכשָו:
"שוּב היא בּודָה סיפורי כָּזָב!"

כָל היָמים, כָל היָמים
חולֶמֶת אני עַל כּובַע קסָמים,
אבָל אֵיפה, אבל אי- בָּזה
אֶפשָר להַשִיג כּובַע כָּזה?

אֶת אַבָּא ואִמָא לא אֶשאַל,
כּי הַגדולים לא יָבינוּ כּלָל!

 

 

נכתב על ידי , 12/11/2007 23:13  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-27/11/2007 23:54



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)