לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

2007 ואופס 2008


 

איך חלפה לה שנה ולא שמתי לב

והינה כבר  נגמרת 2007 כולם עושים ספירת מלאי

מסכמים את השנה הנפרדת ...

ואני?

אני לא!

לא הספקתי .... וכבר נגמר לי....

ואופס 2008 בפתח

אפילו את ימיי החופש שלי לא סיימתי לקחת, לנופש לא יצאתי

אבל כן היו לי הצלחות שאסור לפספס

שבוע 27

16 קילו פחות!

לא ... השבוע שוב לא ירדתי ...קצת נתקעתי...

בכל זאת כנראה שחטאתי לאיזו פרוסת עוגת תפוזים וגם שוקולד...העיקר שהיה טעים!

לשנת-2008 רזה יותר


 

השבוע יצאנו לטייל באגמון החולה לא יודעת איך פספסתי את המקום הזה עד עכשיו

אני אשוב אליו לבטח, זהו אחד המקומות היפים ביותר בארץ, הנוף משגע

איזה טבע נהדר יש לנו.... עשינו טיול רגלי של 9 ק"מ

ולא הפסקתי לצלם, הצטערתי שאין מצלמה עם זום אופטי גדול יותר...

אולי השנה אקנה... כל-כך רציתי לצלם את הציפורים מקרוב יותר בדיוק כפי שראיתי

דרך המשקפת... ואת העוף הדורס שחג מלמעלה והציפורים הקטנות שצבעם השתלב עם העץ

כל-כך נהנתי ורציתי לשתף....

 

אשתף אתכם במשהו שחשתי...פסעתי לאורך הדרך ופתאום חשתי צל מעליי

הרמתי את ראשי לחפש מה מצל עליי? ולצידי עף לו פרפר גדול ואדום

איך פרפר קטן עושה עליי צל?...

רגע פרפר חכה אני חייבת לצלם, הרגשתי שרגע אני מרימה את המצלמה ואני מצליחה

לצלם אותו במעופו לצידי...ובכן לא...לא הצלחתי...חשתי אכזבה...המשכנו בדרכנו

וחפשתי אותו ...את הפרפר ביקשתי בליבי שיבוא שאצלם אותו....

ופתאום משום מקום הוא נחת לו על פרח ולא זז...

דגמן לי לפי בקשתי הרגשתי נפלא...אמרתי לו תודה!

(בד"כ עם המצלמה שלי אני חייבת להתקרב...והם תמיד בורחים לי...הוא נענה לתפילתי).

 

 

צילמתי המון... מוזמנים לכמה פוסטים.. בגן עדן זה כאן

אגמון החולה חלק א'

 

אגמון החולה חלק ב'

 

 

 


טוב מה ... אאחל לי לשנה האזרחית שבפתח

קודם לכולם שיהיה שלום ובטחון במדינתנו הקטנה

ולי ולמשפחתי שיהיה טוב יותר

...כי יש תמיד שאיפות להתקדם הלאה !

אז אולי השנה יתגשמו כל חלומותינו תמיד יש תקווה!

אז...שתהיה זו שנה שבה יתגשמו כל השאיפות והתפילות

ש...לי תהיה רזה יותר ושלווה   

ל-ללי שלי המון הצלחה בשאיפותיו להצלחה

לבן-15 (החייזר שלי) שילמד ושיגשים את משאלותיו ושיצליח בלימודיו

ולבן -11 (בוב ספוג) שילמד טוב ושימשיך לחלום.

ושטבעו של האדם יפסיק להיות אנוכי ....

ושכל אחד יתחשב  מעט בשני, שהאדם יכבד את הטבע והסביבה .

 

שתבוא שנת 2008 אליינו רק לטובה.

 

וברכות לזוכה בלוגו ישרא 2008

 

נכתב על ידי , 31/12/2007 17:42  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-1/1/2008 21:51



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)