לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

טנגו של קילו


החג עבר אין בשורות שמחות העלאתי כמובן

לא נורא, 400 גר' ובכל זאת מבאס קצת...

אבל למה להתבכיין, אכלתי, נהנתי, סבבה...

עכשיו לשוב למוטב!!!

תקועה עדיין, 3 חודשים באותו משקל, נע ונד, קילו פחות קילו יותר, ממש טנגו!

אבל לחשוב עלזה שאם הייתי עוזבת את הקבוצה לבטח הייתי עולה במשקל יותר...

יש לי מטרה ואני מקווה שבשנה הזו אשיג עוד 10 קילו פחות....

המטרה שלי מלכתחילה הייתה להפוך בין הספרות, המשקל ההתחלתי שלי היה 96 קילו וגובהי 1.60 מ' . בהריון שלי שקלתי בחודש תשעי 80 קילו...

חלפו 11 שנה מאז ... אחרי שירדתי למשקל 70 קילו. (אחרי ההריון כמובן)

התחלתי לעלות במשקל לאט לאט ובטוח.  הסתובבתי  במשקל 85-96

נע ונד במשך שלוש שנים ואולי יותר... למה? לא יודעת...

הייתי צריכה איזו סתירת לחי, של לחץ דם גבוה, בדיקות דם גרועות עם אבחון של

שומנים בדם ואזהרות מהרופאה בכדאי שאבין  שבקרוב זה יהיה עניין בריאותי

שיהיה לי קשה להתמודד איתו בגיל מובגר יותר.

אני גאה בעצמי שהורדתי במשך שנה אחת 18-19 קילו. אני יודעת שאני צריכה יותר,

כל יום אני מקבלת מחמאות מחברות ומאנשים שמכירים אותי עגולה יותר

וזה ממריץ ומחזק את הרצון להשגת המטרה. היום אני שוקלת 78 קילו בדיוק....

וזה עדיין לא רזה כלל!!!

אני רוצה להגיע כמובן למשקל 69 ועוד 2-3 קילו פחות לא יזיקו לשמירת האיזון.

התחתנתי במשקל 57 קילו...אבל כמו שלא אחזור לעולם לגיל 22 אז אני לא מצפה

לשוב למשקל של 57 קילו. אך בהחלט אסתפק ב- 65-69 קילו ואהיה מאושרת!

אני יוצאת עוד דקה להליכה עם חברה על שפת הים. אני שמחה שהמראה שלי

השפיע על כמה מהחברות שלי לרצות ולהרזות גם, זה כיף! היום אני יודעת לתת מעט עצות מהניסיון שלי....ומה שבטוח פעילות גופנית של שעה ביום היא חובה!

אפילו לאדם רזה, אין ספק שזה מוסיף לי המון אנרגיות חיוביות

והליכה בסוף היום על שפת הים כשהמראה המקסים של שמש שוקעת...

אין יפה ומרגיע מזה לסיים כך יום עבודה מפרך.

אז עכשיו יצאתי ... אולי אצלם לכם את השקיעה ואביא זאת מאוחר יותר....

 

 


 

אני צריכה לכתוב ברכות למורות של הבן הצעיר ...משהו מקורי...יש למישהו רעיון?

 

יש עוד תמונות מקטיף העגבניות מהקיבוץ...מוזמנים כמובן ל "גן עדן זה כאן"  אלבום התמונות שלי

 

 

ערב טוב ידידיי.. .DAF

 

נכתב על ידי , 18/6/2008 18:57  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-22/6/2008 21:24



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)