לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

סופשבוע רגוע...


החופש הזה החל...הילדים בבית תקועים בין מחשב לטלויזיה

הבכור עובד קצת, יצא בקרוב לסמינר.

הצעיר מדיי פעם עם הבנדוד, או חבר, סרט, בריכה...

עוד קצת וחוזרים ללימודים

גם אני מרגישה צורך למעט חופש, בקרוב אצא לי קצת

אפילו אם לא אסע לשומקום מיוחד, אצא לים או לבריכה או סתם עם חברה,

קצת חופש בשבילי ...לנשמה!

 

להיות

הבנות נחמה

מילים: אם סי קרולינה
לחן: אם סי קרולינה


מפליאה ומאיירת חיי בכל עת
מנשימה את נשמתי
משמיעה את הגיגיי

יש בי אהבה בלי די

ימים כלילות רק רוצה לא להיות
למתנה, המתנה המותנית באהבה
נשמה חשוכה
תן לי אותך ולא רק אם
תן אהבה בלי תנים בלי תנאים

So far, you see the sky
You cry, you don't know why
Its joy, its happiness
The rainbow makes you feel high
So far, you see the sky.

אולי אלבש גלימה זוהרת
אגדיל עקביי ארחיב מימדי
גם זה לא ישמיע אותי וודאי

ואם אקפוץ לגובה מעבר לאופק
אולי גם זה לא יזיז להם את הדופק
מה עוד אעשה כדי לעלות

הדרך שלי, לעבוד, לעבוד,
לאבד לאיבוד,
כל שביקשתי לתת הלך לאיבוד

האם אתרסק ואתפזר לאנחות
או כך ביקום ממשיך להיות
ודרך ארוכה מתישה וקסומה
ולאן?

אינני מקבלת אותה
אולי חשבתי קצת יותר מדי
עלי לעשות דרכי

שכחתי קמעה
אני סתם סתם
מהלכת על פני האדמה
לא חזקה בעוצמה

מתבזבזת על עוד קפה בבוקר
או ללכת לסרט
הבריחה מאהבה עצמית גורלית

כל שאבקש לקבל התפזר באוויר
המביא לא מביא לנשמה
זה ...

כל-כך רחוק את מביטה לשמיים

את בוכה, את לא יודעת למה

זה העונג, זו השמחה,

זו הקשת המעניקה לך תחושת מעוף

כל-כך רחוק... את מביטה לשמיים

מפליאה ומאיירת חיי בכל עת
מנשימה את נשמתי
משמיעה את הגיגיי

יש בי אהבה בלי די

ימים כלילות רק רוצה להיות
למתנה, המתנה המותנית באהבה
נשמה חשוכה
תן לי אותך ולא רק אם
תן אהבה בלי תנים בלי תנאים

 

סתאם ככה התאים לי השיר הזה...ושמעתי אותו עכשיו ברדיו


 

אתמול רציתי לסיים את השבוע בטבילה במים, בעצם זו הפעם הראשונה הקיץ שהלכתי לבריכה

ללי יצא מוקדם מהעבודה אסף אותי, לקחנו מעט פרות ושתיה, בנצעיר הצטרף עם חבר

והלכנו בערב לקאנטרי הקרוב, ככה עד לשעות הערב שחיתי לאורך הבריכה, ניקיתי את הראש ממחשבות

נהנתי, לפעמים בהיתי במחשבות האם זה בסדר שאני נהנית כאן בבריכה בעוד שקרנית גולדווסר מבכה את אובדנה....

ניסיתי לשטוף מועקה...אבל זה משהו שכנראה שישאר אצלנו כעם לנצח... אולי זה מה שאנחנו צריכים כדיי לזכור

למה אנחנו כאן...

 

(קרנית גולדווסר, אשתו של החייל החטוף אהוד גולדווסר מנהריה, משתתפת

בשיר שכתב משה קלוּגהפט למען שלושת החיילים החטופים - אהוד גולדווסר, אלדד רגב וגלעד שליט -

ולמען משפחותיהם. את השיר הלחין ומבצע נמרוד לב וניתן להקשיב לו כאן)

 

משתתפת בצערם של המשפחות של אהוד גולדווסר ואלדד רגב זכרונם לברכה

גיבורים באל כורחם!

מקווה שגלעד שליט ישוב הבייתה בקרוב....אסור לאבד תקווה...פשוט אסור!


 

שתהה זו 

 שבת טובה ושקטה

בחום הזה קשה לצאת לטיולים...אנחנו בבית, בסרט, בטיוליי שבת בין מזגן למזגן...

קצרים שכאילו...



DAF

 

נכתב על ידי , 18/7/2008 09:21  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DAF ב-22/7/2008 23:58



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)