לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

יש לי חולשה לפירות העונה...


 

 

התרחקתי בקילו מה-20 והכל יאמר שלא לזכותי

בוודאי באשמתי.... אבל קשה לי ואני מודה

אני מאוד אוהבת פירות ובקיץ יש יופי של פירות

ביום בשישי אירחנו לארוחת שבת את אחותו של ללי ובעלה

היה נחמד וטעים במיוחד....ללי מכין עוף בסילאן וצ'ילי סוף הדרך

ולקינוח קערת פירות עמוסה כל טוב....ליצ'י ואבטיח ענבים ומנגו תאנים חצויים וסברס מתוק שחבל"ז

ובמוצאי שבת חגגנו יומולדת לאבא שלי....אמא הכינה פשטידת פיטריות, גיסתי פיצות, בורקסים

(בפיצות והבורקסים לא נגעתי) ....והעוגה ....טוב נו באמת ... עוגת עם שמנת ושוקולד....לקחתי חתיכה קטנה....

אני מאחלת לאבי היקר...  בריאות ואריכות חיים, אושר, נחת, והמון אהבה!

אז חלפו שבועיים מאז שכמט וחציתי את קו ה-20 ושוב התרחקתי ממנו....בקילו

ורק...האשמתי!

 

 

לא אני לא מתייאשת...אסור לי

גיסותיי כבר הלכו בעקבותיי.... כביכול

והן כבר החלו את הדיאטה יותר רזות ממני.... לא ... אני לא מתכוונת להיות דקיקה...

אבל בהחלט יש לי משקל יעד שאני צריכה להגיע אליו במשך זו השנה

אז אם בשנה הורדתי כמעט 20 קילו אז אני מקווה שבמשך השנה הזו ארד עוד 10

לכן לא עוזבת את הקבוצה ובהחלט....לוקחת נשימה ...מכווצת את מותניי ויוצאת למלחמה כנגד ההשמנה...(שלי).

...מקווה שבשבוע הבא אבוא עם בשורות מחוייכות יותר...

 

 

השבוע שהיה כלכך מעציב...החדשות מדכאות ... חוף הים שאני פוקדת יומיום כל-כך מטונף

ערמות של שקיות ניילון על החוף...אפילו שנראה שגל המדוזות חלף לו...למי הים אין חשק להכנס

קו המים של הכנרת מגיע לקו השחור....השכנים שוטפים את רכבם כאילו שזה לא נוגע להם....

מנהיגים מושחתים ותאווי בצע ...  השנאה גועה... רצח מיותר... מחבלים על שופלים דוהרים על חפים מפשע

עד מתי?

ואני עדיין מנסה להיות  אופטימית לגבי המחר!....

 

 

תפילת השלווה

 

"אלי"

 

תן בי את השלווה,

 

לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם.

 

אומץ, לשנות את הדברים אשר ביכולתי.

 

והתבונה, להבחין בין השניים.

 

"אמן"

 


 

תפילת השלווה משמשת בהמון קבוצות תמיכה.

ולא פעם שמעתי אותה מפי המדריכה שלי...

בעיקרון היא נכונה לגבי כולם להתמודדות אישית יומיומית

הצורך בשלוות נפש אישית, לקבל ולהתמודד עם דברים שלא ניתן לשנות כמו למשל

את זה שיש רוע שכזה בעולם...אך בתפילה הזו אנו מחפשים את האומץ להעז ולשנות את הדברים שאפשר...

את התכונות שלי ...את המלחמות שלי (אצלי זו ההשמנה למשל).

והתבונה להבחין ולהבדיל בין השניים... זה שנשנה את עצמנו ואחרים יראו ויבחינו בשינוי שבנו

אולי ... ולא נשנה את כל העולם... אבל בהחלט נשפיע עליו

כי הדברים גדולים מתחילים בקטן....

 

אז קחו שקית ואיספו אשפה...

השקו את הגינה  בשעות הליל המאוחרות ובקצרה....(אפשר לנצל את מיי המזגן)

ואת הרכב נקו  בדלי אחד וזהו...(ולא בצינור).

סעו בזהירות בכבישים...

ושימרו על עצמכם אנשים טובים!

 

DAF

 

 

 

נכתב על ידי , 22/7/2008 23:20  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-27/7/2008 00:57



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)