לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

העתיד?


 

ביום ראשון אני ובנצעיר היינו בסרט

WALL-E סרט חביב, מצחיק ועם כל זאת מעורר מחשבה

למי שמתכוון ללכת...אז סבבה נחמד

אני אוהבת סרטי אנימציה ופנטסיה אז אני מאוד נהנת

אבל הסרט הזה גם מעורר חשיבה....האם זהו עתידנו? באמת...

ככה ניראה?

 

ראו את הטריילר הראשון...מה אנחנו מעוללים לכוכב שלנו

 

 

 

 

 

 

 

ובטריילר השני...חכו  קצת ראו את הקפטן איך הוא נראה כיצד הוא נע

חיפשתי עוד קטעים מהסרט איך שאר האנושות נראת בערך בעוד 700 שנה

 

 

 

 

 

בקיצור... אנשות שתקועה מול מסך בלי יחסי אנוש פנים אל פנים

אלא רק דרך מסכים, בני האדם לא זזים כלל אלא רק נעים על מושבים מתעופפים

עד כדיי כך שהם שוכחים מה זה בכלל ללכת לא רואים מה קורה סביבם

והכל מנוהל בידיי רובטים...ומשומה דווקא הם מתנהגים בהרבה יותר אנושיות

 

 

 

(בקיצור מטריד במקצת)

 

 


נשקלתי היום ...ולא אין בשורות משמחות, עדיין תקועה באותו המשקל!

לפחות אני נהנת מהחופש עם הבן..אתמול סרט היום בילינו כל היום עם גיסתי וילדיה בבריכה הקרירה...

מחר...עוד לא הוחלט ...אבל בהחלט הולכת לנצל עוד יום ... מסקנה מאתמול להיום החופש לא מועיל לדיאטה

יש כל הזמן חשק למשהו טעים...

 

העיקר שימשיך להיות חופש נעים....אני הסקתי מסקנות מהסרט המוזר והחביב הזה

זה לא רחוק מהמציאות...אפילו של היום!

 

 

 

 

 

ולעת עתה

המשיכו לעשות איזשהו סוג של פעילות פיזית

ככה...שעה ביום! והמשך

חופשה נעימה

DAF

 

 


 

נ.ב. גם היום היינו בסרט....פשוט חם בחוץ

סרט עם אדי מרפי ...לפגוש את דייב...מצחיק גם נחמד לי חייך כך במשך היום

ואדי מרפי בהחלט גורם לחייך...

 

 

בטריילרים שלפניי החלטתי לאיזה סרט אני אלך עם מאמא מיה  בשבוע הבא.... 

 

 

 

נכתב על ידי , 29/7/2008 00:15  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yuly&aacute;, proud bitch ב-7/8/2008 01:31



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)