לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

ילד אסור ילד מותר


 

אם ראיתם את התכנית ילד אסור ילד מותר של אשרת קוטלר אולי חשבתם לעצמכם האם אני בסדר

האם דרך החינוך שלי נכונה, אני לא חיפשתי תשובות בתכנית הזו

וגם לא מצאתי כל ילד נולד עם תכונות אחרות אין ספק שכהורים אנחנו עושים לא מעט טעיות בחינוך

אבל עדיין  החינוך הבתקבל הוא מה ששומעים מהבית והסביבה ובזה אין לי ספק!

 

כשהייתי בבריכה עם הבן הצעיר ובנדודו ביום רביעי, הגיעו חמישה ילדים ולקחו לבני ולבנדודו את הכדור בכח.

קיללו והתנהגו בצורה מחפירה. בנצעיר שלי התעצבן אך לא ניסה להלחם ובא לקרוא לי, הבנדוד לעומת זאת

יצא למגננה הוא יודע הייטב שיש לו כח להפיל אדם מבוגר מכפי גילו, הוא לומד כבר מעל לשלוש שנים קונגקפו בצורה מקצועית,

ילד צעיר עם כח רב מאוד, הוא משתמש בכוחו להגנה בלבד (זהו חוק) אך עדיין ילד צעיר ורגיש,

וכשמקללים אותו הוא נפגע ומחזיר והא גם בכה. הגעתי בריצה לבריכה, אמרתי לאחייני שיבוא איתי ונלך לבריכה האחרת ולילדים

אמרתי שיתביישו להם שאינם מתנהגים כבני אדם.  ילד אחד צעק "כן אני לא בנאדם אני חיה", וילד אחר אמר "אני רוסי"...

לא הוצאתי מפי את המילה "חיה" ולא "רוסי"  אבל אם ישאלו את הילדים הם בטח יגידו שלזה התכוונתי.

ואולי זה מה שהחברה משדרת וזה מה שהם מקבלים מהסביבה הקרובה להם. וככה הם מתגוננים מקללים מתחצפים...

אין לי תשובות אבל די נשארתי  המומה. לקחתי את הילדים קניתי להם גלידה הם שיחקו עוד קצת והלכנו הבייתה.

יבוא יום ולא אהיה שם לעזור להם והם יצטרכו להתמודד לבד מול ילדים אלימים לאומר לכם שאני לא מודאגת....

מודאגת מאוד!

 

 


אה מוזמנים לתמונות בגן עדן זה כאן

תמנות מ "לילות יפו"

ובתים בתל אביב"

צילמתי הרבה ... לכן יהיו עוד תמונות בהמשך!

 



תמונה מהחדר במלון הפינגוניים לצננן מעט את החום

 

 

 

 



 

DAF

נכתב על ידי , 15/8/2008 19:58  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-22/8/2008 20:26



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)