לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

גמני בריאלטי


 

יימי הולדת....

פרוייקט רייאליטי החדש

 

דווקא בא לי טוב הנושא הזה ימיי הולדת בתקופה הזו

...גל של ימיי הולדת הולך לתקוף אותי בעוד הנני מוזמנת

לשלל בריתות ועוד חגיגות.... כאשר באופן כללי אני אוהבת ימיי הולדת...

 עדיין זה כרוך בהמון הכנות וחשיבה מוקדמת.

 

של מה ללבוש? וכמובן ללכת לקנות מתנות מה מתאים? ומה כדאי?

 

ואני תמיד נוטה לקנות דברים שאני אוהבת ממש לעצמי ...אפילו אם זה יהיה

בגד לילדה בת 5 .....כזה בדיוק הייתי רוצה אילו הייתה לי ילדה!...או אם הייתי בת 5

 

משומה  מודה שאני נוטה  לשכוח תאריכים  מדויקיים  וכמעט תמיד אני צריכה להתקשר ולהתנצל

על איחור קל....לכן חייבת לנהל יומן כזה מצפצף שיזכיר לי...(טוב שיש בפלאפון).

 

עוד מעט וכבר מתחלים ימיי ההולדת  של מקורביי האהובים...ראשית... אימי, אחי, בעלי, (מאזניים)

הבת של גיסי,  אני והבן של אחי (באותו היום)...(עקרבים).

וכמובן שני בניי האהובים (קשתים) ועוד...

 

כאילו ונבחרה לי התקופה הזו של חגים וימיי הולדת,  זאת אומרת שבאמת האביב הוא של הפריון

ובחורף תקופת הבריאה..לא כך?!  בערך...

או שפשוט אני מתחברת נהדר לאנשיי שלהי החורף!

 

ומה בעצם חוגגים ביימי הולדת?...את היום בו הגחת לעולם והבאת את הצרחה הראשונה

ומאז שורדים בעולם מטורף....אז חוגגים עוד שנה שאתה כאן ואומרים תודה

על חיים פשוטים בלי צרות והמון אהבה של משפחה וחברים...בלה בלה בלה....

 

אנחנו גם ממצאים ימיי הולדת סתם בשביל לחגוג כמו למשל.... ימולדת לבלוג

וימולדת לפרוייקט וימולדת לבית ולשן שצמחה ולזו שנשרה....ועוד ועוד

מקבלים המון מוצרי ספא ואיזו חולצה ועוד איזו שטות שלא ממש צריכים

ומשתמשים עד לתחליף חדש בשנה הבאה...כיף גדול שמחה גדולה

במיוחד לאחת כמוני שאוהבת  פיצ'יפקס ושטויות....

 

כשהייתי ילדה הייתי אוהבת כל מיני שטויות הייתה לי כזו כוננית קש

שקיבלתי מתנה לימולדת מאיזה דוד, ועלייה הנחתי את כל הפיצ'פקס

שקיבלתי מתנות מחברותיי, הייתי אוהבת לקבל בובות פרווה ומיניאטורות

נרות והמון המון שטויות...מה שמזכיר לי

שאמא שלי הודיעה לי חגגית שהיא מתכוונת למסור את כל הדובים שלי לגן הסמוך

....הגיע הזמן....גם אני צריכה לנקות קצת מגרות ולמסור כל מיני מתנות ימולדת של הילדים

צעצועים ומשחקים שדי להם, וגם כך פסיקו לעניין את ילדיי שכבר צמחו וכעת סתם תופסים מקום במגרות....

 

עכשיו אני צריכה לחשוב מה לקנות לימי ההולדת הקרבים.....

 

מה אתם מציעים?

 

וככה בשביל הכייף אז ימולדת שמח לפרוייקט:  ה"ריאלטי בלוג" של דפנה    ובהצלחה

 

אז...לימים טובים הקרבים ובאים ...אני מצפה.... לחגיגות לחיבוקים לנרות לברכות והאיחולים

וכמובן למטעמים....והרמות על כיסא כמספר השנים...(השנה אפשר )

ובהמון אהבה וכן ברכת השירה "שנזכה לשנה הבאה...עד 120 שנה"....

 

בהמון אהבה

 

DAF

 

 

 

 

נכתב על ידי , 8/9/2008 23:55  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DAF ב-11/9/2008 23:14



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)