לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

מטאל זה לא צבע של אוטו?


 

אם הייתם באים הבייתה אחרי יום עבודה עמוס ומפרך

מחפשים קצת שקט ובמקום זה

הייתם שומעים מהחדר של הבן את המוסיקה הזו...

 

 

את האמת

מה הייתם חושבים?

 

 

אני בדרך כלל אומרת...מבקשת יפה: " בבקשה תנמיך"

או "תשים אוזניות"

לפעמים יש לי הערות ציניות ולא נעימות כמו:

"איך אתה בכלל מסוגל להקשיב לזה"....

"מה זה הרעש הזה"?

 

 

אגב זו להקה ישראלית שנקראת "ביתצפר" (קישור)

 

או כשממש כואב לי הראש אני כבר מרימה טונים (מטאלים שכאלה)

"זה מטריף את השכל"....

או "זה בכלל לא מוסיקה"

ו"למה לצרוח ולא לשיר?"...

 

ובכן הבן שלי טוען שאני בכלל לא מבינה

ונתן לי לקרוא את הכתבה הזו (קישור)

"דפיילר" חופר - מכתב המטאליסטים

... שנכתבה ע"י יותם אבני ב2005

 

זו אמנם כתבה ישנה המדברת אל ההורים המודאגים

שהילדים שלהם מתחברים למוסיקת המטאל המבהילה הזו

ואני ממליצה לקרוא ... זה מרגיע...קצת

 

באמת שאני לא מכתיבה לו מה לשמוע

וכשהוא רוצה ללכת להופעות אני מרשה

אבל בן שלי יקר ... אני מעדיפה שנקנה רכב חדש בצבע מטאלי שכזה

 ומוסיקת מטאל... אני לא חייבת לשמוע ולאהוב ... נכון?!

 

 


חזרנו עכשיו אני והבן המטאליסט שלי מביקור אצל סבתא (אימי שתזכה לחיים ארוכים) בביה"ח

היא נמצאת שם אחרי שביום רביעי היא לא חשה בטוב העברתי איתה את הלילה שם

כעת היא ברוך השם מרגישה הרבה יותר טוב, הבאנו לה דברים טובים פירות, כרית נוחה, סודוקו, וספר

בכדיי להעביר את הזמן....  כנראה שכבר תישאר להשמת קוצב השבוע.

מתפללים שהכל יעבור בשלום ואת יום הולדתה והחג הקרב נחוג בבית! אמן!

 

 

שבוע טוב

מלא בהכנות לקראת החגים והחגיגות

וכמובן

העיקר הבריאות

DAF

נכתב על ידי , 20/9/2008 23:31  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-23/9/2008 22:53



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)