לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

אחחח.....



חשבתי איך להסביר אושר מהו ...ואפילו לא במילה

חישבו על אנחה...פשוט כך...אחחחחחחחח ... אנחה

 

אחחחח ...איזה טעם ...גן עדן

אחחחח... איזה ריח נפלא

אחחחח.... איזה ים

אחחחח איזו שקיעה

אחחח  איזה יופי של ציור

אחחחחח איזה יופי של תמונה

אחחחח אילו צבעים

אחחחח איזו הצגה מהנה

אחחח איזה שיר מרגש

אחחח  איזה  ספר טוב

אההה אחחח ...שם בדיוק זו הנקודה

אחחח זה נפלא אני אוהבת אותך

אחחח  זה כואב

אחחח זה הלב

אחחחחח  אני מרגישה

אחחח זהו אושר...אני חיה!


כתבתי את הפוסט הזה אמנם לפרוייקט ההשרדות של דפנה

אך לא מעט עסקתי גם בעבר בנושא האושר למשל.

1. עניין של בחירה

2. 100 תזכורות

3. להעז לעשות להצליח

ויש עוד....

 

וכן אושר הוא גם עניין של בחירה, נכון שהחיים לא תמיד מחייכים, ולא פעם נדמה שזהו נגמר

אני מכירה לא מעט אנשים שהחיים שלהם לא כלכך ורודים,  וכלל לא קלים אך הם נאחזים בחיים

ובוחרים לתפוס את רגעי האושר ואותם לנצור חזק, ואותם להבליט בחיים, אין לי ספק שאושר חייב

להיות מהול בלא מעט כאב, אחרת איך נדע להבחין?

 

והמורה הכי טובה שלי היא אמא שלי (שתזכה לחיים ארוכים).

 


לילה טוב....

אחחחח איזו כרית רכה


DAF

 

 

נכתב על ידי , 22/9/2008 23:28  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של honey:) ב-29/9/2008 03:36



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)