לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חיים...משה...


(נכתב לחיים רמון ולמשה קצב עוד בחודש שעבר)

 

מה קורה כאן למדינה שהייתה כלכך תמימה בהוסדה,

שהאמנו בלב שלם במנהיגים דגולים שיעניקו לנו ביטחון ובית.

איך הפכו מנהיגים עם אידיאולוגיה, הליכות ונימוסים.

לסוטים שרק עם מה שבין הרגלים חושבים.

מבליטים אותו מול האוייבים... (לנו יש גדול יותר... חזק יותר... שווה יותר...)

מבליטים אותו מול נשים... (לנו יש גדול יותר... חזק יותר... שווה יותר...)

מבליטים אותו מול האזרחים... (לנו יש גדול יותר... חזק יותר... שווה יותר...)

בקיצור לצערי הרב... המנהיגים באלו הזמנים רק על הכיסא... התחת ...ולקטן שלהם דואגים.

ואתם אזרחים יקרים...אתם?

אתם על ה- ז שלהם!

נ"ב

(אנשים במעמדכם צריכים לחשוב גם עם הראש שמעל החגורה ולהיות קצת יותר זהירים).

 

איך אנשים שניראים כלכך נחמד פתאום מתגלים בפרצוף אחר?

מה האישה חושבת? המשפחה? הילדים? ת מ י כ ה???

איפוא הבושה נעלמה?

עד מתי המערכת המשפטית תיתן עונשים מגוחחים?

מטרידים שאינם מוטרדים כלל ממשיכים לעשות ככל עולה על רוחם כי יש להם מעמד.

תמיכה. וחוסר בושה.

 

נכתב על ידי , 12/9/2006 23:05   בקטגוריות אקטואליה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דה... ב-14/9/2006 18:23
 



מהות ישראלית


 ישראל הסירה את המצור על לבנון, אבל יש לזכור שאנו נמצאים תחת "מצור" לחץ בינלאומי שלא נהייה שם, ש"הם" יהיו וידאגו (אפילו שכל המצב הזה נראה קצת אבסורד...) כך שאפשר לומר שאין לנו הרבה ברירות כולם יודעים שאנו מנוהלים ע"י ארה"ב או יותר נכון תחת לחציהה. אני מודאגת ולא בגלל שהממשלה עשתה החלטות לא נכונות? זה לא נכון, היא עשתה החלטות נכונות, אבל עם הרבה שגיאות בדרך. (כדרך השאננות וחוסר הזהירות הישראלית) אכן אני בוכה וכואבת את כאב המשפחות של השבויים  ושל 130 ההרוגים גם האזרחים וגם החיילים שנהרגו במלחמה הזו.  כולנו הכרנו אותם איכשהוא... אחד היה הבן של האחות של השכנה ואחד היה חבר ילדות וההיא שהייתה על המסוק למדה עם הבת דודה...וכולנו היינו שם וכאבנו. וכשאני כותבת את זה אני בוכה, כי את הכאב הזה אנו לוקחים איתנו שנה שנה וכל יום זיכרון הרשימה מתארכת. זוהי מהות חיינו במשך יותר מ-57 שנה. אנחנו כאן בזכות וכן גם בחסד. בחסד העמים האלו ששולחים חיילים לגבול ישראל לבנון. שחלקם הצבעו ביום הוא לעצמאותנו. לאחר מסע ארוך של יסורים של יהודים בגולה. לכן אנו כאן. וזוהי חלקת אבות קטנה שאנו חולקים עם בני ישמעאל שמסרבים לראות בנו כבני אברהם (אני לא דתיה אבל הם מנפנפים בזכות אבות ואנו מנפנפים רק בשואה, יש לנו זכות אבות על חלקת האדמה הזו!). צר לי שאנו משחררים מחבלים לפעמים תמורת גופות ואנו יושבים כאן ובוכים. והם מחבקים יותר מ-300 פושעים בתרועות ניצחון. לכן יצאנו למלחמה הזו כדי שידעו שלא נשתוק ושנקבל את דרשותיהם מבלי שנגיב.

אבל מה צופן לנו הבאות.... או.... זה לא נראה ורוד. אז אנו מחפשים את מי להאשים? תנו לי שם של מנהיג אחר? אני לא מבינה גדולה בפוליטיקה ובטח שלא בשיקולים צבאיים. אבל אם אני אחפש אשמים או אאבד את אמונתי בממשל, אזי אני טעיתי.  (כי בחירות במצב הזה מראים על חוסר יציבות).

נכתב על ידי , 9/9/2006 23:14   בקטגוריות אקטואליה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-20/9/2006 23:31
 



בעצם עשינו חיים...


אני שואלת את עצמי האם באמת חזרנו לשיגרה? ובעצם מתי יצאתי ממנה?

מהי שיגרה?

לקום בבוקר, להכין את הילדים לבי"הס, ללכת לעבודה, לחזור, לריב קצת עם הילדים על שיעורים.

הבעל החמוד שלי שב גם הוא מהעבודה, מצטרף לחגיגה, מכין ארוחה (צהריים, ערב) לנו ולילדים, יושבים קצת מול המסך, לפעמים עושים הליכה, שוב .T.V, ולמיטה...  וחוזר חלילה. עד יום שישי, מנקים את הבית יותר יסודי, ארוחת שבת.

בבוקר שבת מטיילים קצת ברחבי ארצנו הקטנטונת. ש י ג ר ה   נ ה ד ר ת !!!!

מתי יצאתי מימנה? או... עליי להודות שהמילחמה הזו הוציאה אותי מהשיגרה יותר מכל נופש או חופשון אחר,

במשך 10 השנים ויותר, לא היה מצב שבו הייתי מחוץ לביתי כלכך הרבה זמן כמו בתקופת המילחמה.

אני מודה, אני ברחתי. ברחתי מהאזעקות, ברחתי בשביל הילדים וברחתי בשבילי, פחדתי, מודה!  אמנם בגבולות ארצנו,

(בחו"ל עוד לא הייתי ). אבל רחוק מהאזעקות.

ובאמת עליי להודות שנהנתי. נהנתי לבלות במחיצת משפחתי, לטייל בירושלים ובתל-אביב ואפילו בנגב. אמנם בערב כשהייתי מקשיבה לחדשות הרגשתי מודאגת, לחוצה, בוכיה. אבל במשך היום נהנתי. לא היה לילדים שלי חופש גדול כלכך מוצלח כמו החופש הזה. ולא ביזבזתי ים של כסף ניצלתי קצת משפחה, ניצלתי הנחות לתושבי הצפון (היה שווה להיות תושב צפון) ובילינו!. אני מרגישה לא נעים... ואני מרגישה שגם אחרים כשהם מדברים לא נעים להם להודות שבעצם גם הם נהנו. (אני בטוחה שאני לא היחידה) כי זה לא כלכך נעים להודות שבזמן המילחמה בעצם עשינו חיים.

 

ת ו ד ו  !

 

נכתב על ידי , 4/9/2006 23:32   בקטגוריות אקטואליה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-9/9/2006 23:09
 



בלוגרית חדשה!


הצטרפתי לישראבלוג לשתף... לפרוק...להגיד את מה שבלב

ואולי להחליף את היומן שהיה לי בצעירותי,באמירות קצרות.

אבל גם הייתי שמחה לדעת שמישהו קורא.

אשמח לביקורת בונה ו או פירגון.

סתם משהו.

מישהו?!

נכתב על ידי , 25/8/2006 16:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dreamy ב-25/8/2006 17:09
 



מה קורה?


מה קורה כאן למדינה שהייתה כלכך תמימה בהוסדה,

שהאמנו בלב שלם במנהיגים דגולים שיעניקו לנו ביטחון ובית.

איך הפכו מנהיגים עם אידיאולוגיה, הליכות ונימוסים.

לסוטים שרק עם מה שבין הרגלים חושבים.

מבליטים אותו מול האוייבים... (לנו יש גדול יותר... חזק יותר... שווה יותר...)

מבליטים אותו מול נשים... (לנו יש גדול יותר... חזק יותר... שווה יותר...)

מבליטים אותו מול האזרחים... (לנו יש גדול יותר... חזק יותר... שווה יותר...)

בקיצור לצערי הרב... המנהיגים באלו הזמנים רק על הכיסא... התחת ...ולקטן שלהם דואגים.

ואתם אזרחים יקרים...אתם?

אתם על ה- ז שלהם!

נכתב על ידי , 24/8/2006 23:23   בקטגוריות אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תודה..סליחה..בבקשה!


 תודה!

 

תודה לכל החיילים הטובים שהלכו לחזית להלחם למען הגנת מדינת ישראל.

ולכל אותם אנשים טובים שאפילו שלא קראו להם בצו 8 הגיעו בכדי להגן על ישראל ואזרחיה

תודה לכם שאפילו עם היו בליבכם ספקות הגעתם וביצעתם את המוטל עליכם

 

סליחה!

 

סליחה על זה שממשלת ישראל הכניסה אתכם למערבולת הזו מבלי לדעת מה מצפה לה.

סליחה שצה"ל לא היה מוכן כלכך למתקפה כזו מצד חיזבאלה ואתם נפגעם... נפצעם... נהרגתם.

סליחה על דבריהם של העיתוניים שפוגעים בבטחונכם בזה שהם מדברים ומראים את המהלכים לחיזבאלה.

סליחה מכל עם ישראל שיודע יפה מאד להעביר ביקורת. כי כמו תמיד אנחנו חכמים יותר לאחר מעשה.

 

 בבקשה!

 

בבקשה תשמרו על עצמכם למענכם ולמען משפחותיכם.

כי גן עדן זה כאן בקירבת האוהבים אתכם.

נכתב על ידי , 21/8/2006 17:37   בקטגוריות אקטואליה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלגיה מהבית ב-26/10/2006 20:19
 



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)